Browsing by Author Gorbunov, N.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 21  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Automated measuring and modeling bench installation «friction machine» for the study of frictional properties of the contact «wheel-rail»Kovtanets, T.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.
2016Conception of creation of control system coupling of new generationGorbunov, N.; Kovtanets, M.; Diomin, R.; Горбунов, Н.И.; Горбунов, М.І.; Ковтанец, М.В.; Ковтанець, М.В.; Дёмин, Р.Ю.; Дьомін, Р.Ю.
2019Control of the wear intensity of the tribological system "Wheel-rail"Kovtanets, T.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Prosvirova, O.
2016Increased reliability and safe operation of trains using of innovative technical solutions in heavily loaded tribological contacts "rail track - rolling stock - contact network"Gorbunov, N.; Kravchenko, Kater.; Malishko, I.; Kravchenko, Konst.; Nozhenko, V.; Горбунов, Н.И.; Кравченко, Е.; Малышко, И.; Кравченко, К.А.; Ноженко, В.С.
2016Providing reduction of life-cycle cost of resources defining element of the gondola– manhole cover with a fundamentally new designGorbunov, N.; Kara, S.; Anofriev, A.; Fomin, A.; Nozhenko, O.; Diomin, R.; Горбунов, Н.И.; Кара, С.В.; Анофриев, А.; Фомин, А.; Ноженко, О.С.
2016Technical risks assessment methods analysisGorbunov, N.; Chernyak, A.; Prosvirova, O.; Kravchenko, K.; Nozhenko, O.; Kovtanetz, M.; Горбунов, Н.И.; Черняк, А.Ю.; Просвирова, О.В.; Кравченко, К.; Ноженко, О.С.; Ковтанец, М.В.
2016The concept of adaptive and variation image of railway freight wagon with a multi-functional modules and diagnostic systems with a view to minimizing the cost of lifecycleGorbunov, N.; Nozhenko, O.; Fomin, A.; Kara, S.; Anofriev, A.; Горбунов, Н.И.; Ноженко, О.С.; Фомин, А.; Кара, С.В.; Анофриев, А.
2018The concept of creating a new generation control systemGorbunov, N.; Kovtanets, M.; Nozhenko, H.,; Prosvirova, O.
2020Автоматизация метода повышения тягово-тормозных качеств локомотива при прохождении стрелочных переводов.Ковтанец, Т.Н.; Горбунов, Н.И.; Ковтанец, М.В.; Просвирова, О.В.; Kovtanets, T.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Prosvirova, O.
2015Автоматизированная система подачи абразивного материала с использованием управляемого пневмодозированияГорбунов, Н.И.; Ковтанец, М.В.; Ноженко, Е.С.; Ноженко, В.С.; Просвирова, О.В.; Черников, В.Д.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Nozhenko, О.; Nozhenko, V.; Prosvirova, O.; Chernikov, V.; Горбунов, М.І.; Ковтанець, М.В.; Ноженко, О.С.; Ноженко, В.С.; Просвірова, О.В.; Черніков, В.Д.
2017Вдосконалення другого ступеня ресорного підвішування для підвищення тягово-динамічних якостей тепловозівГорбунов, М.І.; Ковтанець, М.В.; Кіях, А.А.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Kiyah, A.
2015Використання нового способу підведення абразивного матеріалу в контакт " колесо-рейка" для зниження ризику боксування та юзу коліс локомотивівГорбунов, М.І.; Ковтанець, М.В.; Могила, В.І.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Mogila, V.
2018Використання нового способу підведення абразивного матеріалу в контакт «колесо-рейка» як метод зниження ризику боксування та юзу локомотивівГорбунов, М.І.; Ковтанець, М.В.; Кравченко, К.О.; Просвірова, О.В.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Kravchenko, K.; Prosvirova, O.; Горбунов, Н.И.; Ковтанец, М.В.; Кравченко, К.А.; Просвирова, О.В.
2015Дослідження конвективного теплообміну у залізничному вентильованому гальмовому диску з урахуванням параметрів руху повітряного потокуГорбунов, М.І.; Просвірова, О.В.; Ноженко, В.С.; Ковтанець, М.В.; Кравченко, К.О.; Горбунов, М.І.; Просвирова, О.В.; Ноженко, В.С.; Ковтанец, М.В.; Кравченко, К.А.; Gorbunov, N.; Prosvirova, O.; Nozhenko, V.; Kovtanec, M.; Kravchenko, K.
2019Модернизация стендового оборудования для проведения трибологических испытаний пар трения, применяемых в железнодорожном транспортеКовтанец, Т.Н.; Горбунов, Н.И.; Ковтанец, М.В.; Kovtanets, T.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.
2016Перспективні напрями досліджень з удосконалення залізничного гальмівного обладнанняГорбунов, М.І.; Просвірова, О.В.; Кравченко, К.О.; Ковтанець, М.В.; Gorbunov, N.; Prosvirova, O.; Kravchenko, K.; Kovtanets, M.
2015Повышение эффективности условий контактирования колеса и рельса за счет использования особенностей закрученных течений воздухаГорбунов, Н.И.; Ковтанец, М.В.; Соболь, Д.В.; Варган, Г.А.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Sobol, D.; Vargan, G.
2017Поліпшення несучої здатності вагона-хопера для первезення зерна з метою підвищення опору динамічним зусиллямФомін, О.В.; Прокопенко, П.М.; Горбунов, М.І.; Сапронова, С.Ю.; Фомин, А.В.; Прокопенко, П.Н.; Горбунов, Н.И.; Сапронова, С.Ю.; Fomin, O.V.; Prokopenko, P.M.; Gorbunov, N.; Sapronova, S.U.
2019Рaзвитие теoрии и метoдoлoгии упрaвления термoмехaничеcкoй нaгруженнocтью лoкaльнoгo трибoлoгичеcкoгo кoнтaктaГорбунов, Н.И.; Кoвтaнец, М.В.; Кoвтaнец, Т.Н.; Прocвирoвa, O.В.; Гoрбунoв, М.І.; Кoвтaнець, М.В.; Кoвтaнець, Т.М.; Прocвірoвa, O.В.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Kovtanets, T.; Prosvirova, O.
2006Теорія та практична реалізація системного підходу при створенні екіпажної частини локомотиваГорбунов, М.І.; Горбунов, Н.И.; Gorbunov, N.