Browsing by Author Kovtanets, M.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 16 of 16
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Automated measuring and modeling bench installation «friction machine» for the study of frictional properties of the contact «wheel-rail»Kovtanets, T.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.
2019Brake friction contact temperature control for increased safety and braking performanceGorbunov, M.; Prosvirova, O.; Kovtanets, M.
2016Conception of creation of control system coupling of new generationGorbunov, N.; Kovtanets, M.; Diomin, R.; Горбунов, Н.И.; Горбунов, М.І.; Ковтанец, М.В.; Ковтанець, М.В.; Дёмин, Р.Ю.; Дьомін, Р.Ю.
2019Control of the wear intensity of the tribological system "Wheel-rail"Kovtanets, T.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Prosvirova, O.
2016Ground of new principle of improvement of coupling in a contact «wheel-rail»Diomin, Yu.; Kovtanets, M.; Sobol, D.; Mostovich, A.; Fomin, V.; Дёмин, Ю.; Ковтанец, М.В.; Соболь, Д.; Мостович, А.; Фомин, В.
2018The concept of creating a new generation control systemGorbunov, N.; Kovtanets, M.; Nozhenko, H.,; Prosvirova, O.
2020Автоматизация метода повышения тягово-тормозных качеств локомотива при прохождении стрелочных переводов.Ковтанец, Т.Н.; Горбунов, Н.И.; Ковтанец, М.В.; Просвирова, О.В.; Kovtanets, T.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Prosvirova, O.
2015Автоматизированная система подачи абразивного материала с использованием управляемого пневмодозированияГорбунов, Н.И.; Ковтанец, М.В.; Ноженко, Е.С.; Ноженко, В.С.; Просвирова, О.В.; Черников, В.Д.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Nozhenko, О.; Nozhenko, V.; Prosvirova, O.; Chernikov, V.; Горбунов, М.І.; Ковтанець, М.В.; Ноженко, О.С.; Ноженко, В.С.; Просвірова, О.В.; Черніков, В.Д.
2017Вдосконалення другого ступеня ресорного підвішування для підвищення тягово-динамічних якостей тепловозівГорбунов, М.І.; Ковтанець, М.В.; Кіях, А.А.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Kiyah, A.
2015Використання нового способу підведення абразивного матеріалу в контакт " колесо-рейка" для зниження ризику боксування та юзу коліс локомотивівГорбунов, М.І.; Ковтанець, М.В.; Могила, В.І.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Mogila, V.
2018Використання нового способу підведення абразивного матеріалу в контакт «колесо-рейка» як метод зниження ризику боксування та юзу локомотивівГорбунов, М.І.; Ковтанець, М.В.; Кравченко, К.О.; Просвірова, О.В.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Kravchenko, K.; Prosvirova, O.; Горбунов, Н.И.; Ковтанец, М.В.; Кравченко, К.А.; Просвирова, О.В.
2019Модернизация стендового оборудования для проведения трибологических испытаний пар трения, применяемых в железнодорожном транспортеКовтанец, Т.Н.; Горбунов, Н.И.; Ковтанец, М.В.; Kovtanets, T.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.
2016Перспективні напрями досліджень з удосконалення залізничного гальмівного обладнанняГорбунов, М.І.; Просвірова, О.В.; Кравченко, К.О.; Ковтанець, М.В.; Gorbunov, N.; Prosvirova, O.; Kravchenko, K.; Kovtanets, M.
2015Повышение эффективности условий контактирования колеса и рельса за счет использования особенностей закрученных течений воздухаГорбунов, Н.И.; Ковтанец, М.В.; Соболь, Д.В.; Варган, Г.А.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Sobol, D.; Vargan, G.
2019Рaзвитие теoрии и метoдoлoгии упрaвления термoмехaничеcкoй нaгруженнocтью лoкaльнoгo трибoлoгичеcкoгo кoнтaктaГорбунов, Н.И.; Кoвтaнец, М.В.; Кoвтaнец, Т.Н.; Прocвирoвa, O.В.; Гoрбунoв, М.І.; Кoвтaнець, М.В.; Кoвтaнець, Т.М.; Прocвірoвa, O.В.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Kovtanets, T.; Prosvirova, O.
2020Теплова задача тертя у моделюванні теплофізичних характеристик фрикційних пар залізничних гальмГорбунов, М.І.; Просвірова, О.В.; Ковтанець, М.В.; Ковтанець, Т.М.; Gorbunov, M.; Prosvirova, O.; Kovtanets, M.; Kovtanets, T.