Browsing by Author Kravchenko, K.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 17 of 17
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Control methods adhesion in contact wheel-railGerlici, J.; Gorbunov, M.; Kravchenko, K.; Domin, R.; Lack, T.
2016Determining the parameters of an improved railway brake equipmentKovtanetz, M.; Kravchenko, K.; Prosvirova, O.; Diomin, R.; Nozhenko, V.
2017Influence of implementation of the flexible body into multibody system of the rail vehicle bogle on outputsDizo, J.; Blatnicky, M.; Nozhenko, O.; Kravchenko, K.
2018Modification of the exhaust piping system for cogeneration unit redevelopmentPavlik, A.; Hauser, V.; Kravchenko, K.; Павлік, А.; Хаусер, В.; Кравченко, К.; Павлик, А.; Хаусер, В.; Кравченко, Е.
2017Proposal of a tram car bogie for poor track qualityLoulová, M.; Hauser, V.; Nozhenko, O.; Kravchenko, K.
2016Technical risks assessment methods analysisGorbunov, N.; Chernyak, A.; Prosvirova, O.; Kravchenko, K.; Nozhenko, O.; Kovtanetz, M.; Горбунов, Н.И.; Черняк, А.Ю.; Просвирова, О.В.; Кравченко, К.; Ноженко, О.С.; Ковтанец, М.В.
2016The automated transfer gauge systems as the basis of ensuring the competitiveness of rail transport in UkraineDiomin, Yu.; Cherniak, A.; Nozhenko, O.; Kravchenko, K.
2016The study of factors influencing the supply of compressed air in friction contact on operation of the braking equipmentKravchenko, K.; Prosvirova, O.; Diomin, R.; Mostovich, A.
2018Анализ движения трамвайного вагона по двум специфичным участкам путиХаусер, В.; Герлици, Ю.; Кравченко, Е.А.; Ноженко, Е.С.; Лоулова, М.; Hauser, V.; Gerlici, J.; Kravchenko, K.; Nozhenko, O.; Loulova, M.; Хаусер, В.; Герліці, Ю.; Кравченко, К.О.; Ноженко, О.С.; Лоулова, М.
2018Анализ причин возникновения шума при движении рельсового транспортного средства и методы его сниженияГерлици, Ю.; Горбунов, Н.И.; Кравченко, Е.А.; Просвирова, О.В.; Лак, Т.; Герліці, Ю.; Горбунов, М.І.; Кравченко, К.О.; Просвірова, О.В.; Лак, Т.; Gerlici, J.; Gorbunov, M.; Kravchenko, K.; Prosvirova, O.V.; Lack, T.
2018Використання нового способу підведення абразивного матеріалу в контакт «колесо-рейка» як метод зниження ризику боксування та юзу локомотивівГорбунов, М.І.; Ковтанець, М.В.; Кравченко, К.О.; Просвірова, О.В.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Kravchenko, K.; Prosvirova, O.; Горбунов, Н.И.; Ковтанец, М.В.; Кравченко, К.А.; Просвирова, О.В.
2015Дослідження конвективного теплообміну у залізничному вентильованому гальмовому диску з урахуванням параметрів руху повітряного потокуГорбунов, М.І.; Просвірова, О.В.; Ноженко, В.С.; Ковтанець, М.В.; Кравченко, К.О.; Горбунов, М.І.; Просвирова, О.В.; Ноженко, В.С.; Ковтанец, М.В.; Кравченко, К.А.; Gorbunov, N.; Prosvirova, O.; Nozhenko, V.; Kovtanec, M.; Kravchenko, K.
2018Експериментальне обґрунтування доцільності використання удосконаленого гальмового обладнання для підвищення енергорозсіючої спроможності фрикційних елементів гальмівної системиГорбунов, М.І.; Просвірова, О.В.; Кравченко, К.О.; Горбунов, Н.И.; Просвирова, О.В.; Кравченко, Е.А.; Gorbunov, M.; Prosvirova, O.; Kravchenko, K.
2015К вопросу развития железнодорожного транспортного сообщения Украина-ЕСНоженко, Е.С.; Кравченко, К.А.; Nozhenko, O.; Kravchenko, K.
2016Перспективні напрями досліджень з удосконалення залізничного гальмівного обладнанняГорбунов, М.І.; Просвірова, О.В.; Кравченко, К.О.; Ковтанець, М.В.; Gorbunov, N.; Prosvirova, O.; Kravchenko, K.; Kovtanets, M.
2015Прогнозування без'юзового гальмування залізничного транспортного засобу методами теорії ризиківГорбунов, М.І.; Просвірова, О.В.; Кравченко, К.О.; Gorbunov, M.; Prosvirova, O.; Kravchenko, K.
2017Удосконалення залізничних гальмівних фрикційних систем підвищенням енергоємностіГорбунов, М.І.; Просвірова, О.В.; Кравченко, К.О.; Gorbunov, N.; Prosvirova, O.; Kravchenko, K.