Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1049
Название: Математичні моделі в менеджменті та маркетингу
Авторы: Рамазанов, С.К.
Рязанцева, Н.А.
Ляшенко, Т.В.
Мусаева, Э.К.
Дата публикации: 2006
Издательство: СНУ ім. В.Даля
Библиографическое описание: Математичні моделі в менеджменті та маркетингу : навч. посібник / С. К. Рамазанов, Н. А. Рязанцева, Т. В. Ляшенко, Э. К. Мусаева. - Луганськ : вид-во СНУ ім. В.Даля, 2006. - 207с.: табл. 44. іл. 30. бібліогр. 18 назв.
Краткий осмотр (реферат): У навчальному посібнику розглянуті моделі лінійного та цілочисельного про-грамування, класичні методи оптимізації, моделі управління запасами та мережево-го планування і управління, також значну увагу приділено питанням моделювання попиту та споживання, наведені елементи теорії прийняття рішень. Розглянуті де-котрі питання застосування ЕОМ для рішення задач математичного програмування. Доводиться велика кількість економічних задач з рішенням та для самостійного розв’язування Для керівників підприємств, наукових працівників, викладачів, аспірантів та студентів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1049
Располагается в коллекциях:Наукові видання

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Математические модели в менеджменте и маркетинге_24.10.2007.pdf2,01 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.