Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1202
Title: Паблік рилейшнз та імідж ВНЗ: соціально-психологічний аналіз проблеми
Authors: Гарькавець, С.О.
Keywords: Соціальна психологія та психологія соціальної роботи
імідж, конкурентоспроможність, паблік рилейшнз, ринок освітніх послуг, системні якості.
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво СНУ ім. В. Даля
Citation: Гарькавець С. О. Паблік рилейшнз та імідж ВНЗ: соціально-психологічний аналіз проблеми / С. О. Гарькавець // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. − Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013 − №3(32). – С. 90-95.
Abstract: У статті розглядаються особливості організації паблік рилейшнз вищого навчального закладу та формування й продукування такого його основного конструктивного елементу, як імідж. Зроблено акцент на системних якостях іміджу та визначені основні аспекти спрямованості іміджу ВНЗ, які посилюють його конкурентоспроможність. Розглянуто імідж ВНЗ як суб’єкта освітніх послуг, надійного роботодавця та активатора регіонального розвитку. Наведено результати емпіричного дослідження щодо визначення найбільш вагомих і дієвих іміджевих конструктів, які на думку студентської молоді мають підвищити конкурентоспроможність регіонального вишу на ринку освітніх послуг.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1202
Appears in Collections:Статті кафедри психології та соціології
Гарькавець Сергій Олексійович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гарькавець С. О. Імідж ВНЗ.docx38,65 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.