Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1202
Название: Паблік рилейшнз та імідж ВНЗ: соціально-психологічний аналіз проблеми
Авторы: Гарькавець, С.О.
Ключевые слова: Соціальна психологія та психологія соціальної роботи
імідж, конкурентоспроможність, паблік рилейшнз, ринок освітніх послуг, системні якості.
Дата публикации: 2013
Издательство: Видавництво СНУ ім. В. Даля
Библиографическое описание: Гарькавець С. О. Паблік рилейшнз та імідж ВНЗ: соціально-психологічний аналіз проблеми / С. О. Гарькавець // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету ім. В. Даля. − Луганськ : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2013 − №3(32). – С. 90-95.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються особливості організації паблік рилейшнз вищого навчального закладу та формування й продукування такого його основного конструктивного елементу, як імідж. Зроблено акцент на системних якостях іміджу та визначені основні аспекти спрямованості іміджу ВНЗ, які посилюють його конкурентоспроможність. Розглянуто імідж ВНЗ як суб’єкта освітніх послуг, надійного роботодавця та активатора регіонального розвитку. Наведено результати емпіричного дослідження щодо визначення найбільш вагомих і дієвих іміджевих конструктів, які на думку студентської молоді мають підвищити конкурентоспроможність регіонального вишу на ринку освітніх послуг.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1202
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гарькавець С. О. Імідж ВНЗ.docx38,65 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.