Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1291
Название: Communication strategy formulation based on the analysis of social media data
Другие названия: Розробка комунікаційної стратегії із застосуванням аналізу даних соціальних медіа
Авторы: Stepanova, E.
Volkov, A.
Степанова, О.М.
Волков, А.А.
Ключевые слова: communication strategy
Internet
social networks
data analysis
API methods
комунікаційна стратегія
Інтернет
соціальні мережі
аналіз даних
методи API
Дата публикации: 2016
Издательство: СНУ ім. В.Даля
Библиографическое описание: Stepanova E. Communication strategy formulation based on the analysis of social media data / E. Stepanova, A. Volkov // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. – № 6 (230). – С. 20 - 25.
Краткий осмотр (реферат): This article emphasizes the fact that the Internet has become an important part of today`s communication and, as such, should be integrated in the process of communication strategy development. It addresses issues of expanding the information base in order to get a more thorough analysis of the environ- ment, target audiences and competitors which could be later used in the process of communication planning. Social media and particularly the social network Facebook which provides access to the user data through the application programming interface (API) are among the most promising sources of in- formation. The Authors overview different methods of social media mining and special tools which could be used for re- trieving and processing Internet-data. They argue that the R (programming language) has a number of features which make it particularly attractive for those purposes. The Authors give then an example of R being used for a typical first-step analysis of competitors` Facebook-pages.
У статті відзначено, що Інтернет став важливою частиною сучасної комунікації і має бути інтегрований у процес розробки стратегії комунікації. Автори торкаються питань розширення інформаційної бази з метою отримання якісного аналізу середовища, цільових аудиторій та конкурентів, який надалі може бути використаний у процесі планування комунікації. Соціальні медіа, та зокрема, соціальна мережа Фейсбук, яка надає доступ до даних своїх користувачів за допомогою додатків програмного інтерфейсу (API), є одними з найцікавіших джерел інформації. Автори надають огляд низки методів збору даних у соціальних медіа та певних інструментів збору та обробки Інтернет-даних. У статті зауважено, що R (мові програмування) притаманні певні риси, завдяки яким вона стає особливо привабливим засобом у цій галузі. Автори наводять приклад використання R для типового аналізу Facebook -сторінок конкурентів.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1291
Располагается в коллекциях:№ 6 (230)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
020-025.pdf447,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.