Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1373
Название: Соціально-психологічні особливості ключових компетентностей учителя нової української школи
Авторы: Волченко, Л.П.
Ключевые слова: Соціальна психологія
віктимологічна компетентність, учитель, ключові компетентності, комунікативна компетентність, конфліктологічна компетентність, соціально-нормативна компетентність, фасилітативна компетентність
Дата публикации: Июн-2017
Издательство: Сєвєродонецьк: видавництво СНУ ім. В. Даля
Библиографическое описание: Волченко Л. П. Соціально-психологічні особливості ключових компетентностей учителя нової української школи / Л. П. Волченко // Теоретичні і прикладні проблеми психології : зб. наук. праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – Сєвєродонецьк : СНУ ім. В. Даля, 2017. - № 2 (43). – С. 55 – 64.
Краткий осмотр (реферат): У статті, в контексті реформування сучасної української освіти, розглядається проблема соціально-психологічних особливостей ключових компетентностей, які повинні бути сформовані в учителя нової української школи. Визначено, що ключовими компетентностями, які надають можливість учителю, за сучасних умов існування, здійснювати складні поліфункціональні види діяльності та ефективно розв’язувати актуальні індивідуальні та соціальні проблеми, виступають комунікативна, конфліктологічна, фасилітативна, соціально-нормативна та віктимологічна компетентності.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1373
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ст_Volchenko_06_2017.pdf315,84 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.