Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 311-320 of 325 (Search time: 0.008 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Основні принципи організації маркетингової служби на підприємствіКолінько, В.В.
2020-06-22Нечітке оцінювання стану управління маркетинговою діяльністю з метою визначення резервів використання маркетингового потенціалуБожич, К.В.; Чорна, О.Ю.
2020-04Питання управління номенклатурою та асортиментом підприємстваБожич, К.В.; Чорна, О.Ю.
2019Підвищення інвестиційної привабливості регіонуСнопенко, М.Г.; Чорна, О.Ю.
2020-05-15Формування ефективної системи стратегій росту бізнесу в умовах глобалізаціїБучнєв, М.М.; Buchniev, M.M.; Бучнев, М.М.
2018-04Загрози фінансової безпеки державиДержак, Н.О.; Булочка, А.В.
2012Щодо призначення морфологічного ящика форм поєднань диверсифікації та комбінування виробництваДьоміна, В.В.; Дёмина, В.В.
2008Конвенции внутриорганизационных коммуникантов как условие информационного обеспечения принятия управленческих решенийКривуля, П.В.; Дорошко, М.В.; Krivulia, P.V.; Doroshko, M.V.
2008Интерпретации понятия информированности пользователя информационного обеспечения принятия решенийДорошко, М.В.; Кривуля, П.В.; Doroshko, M.V.; Krivulia, P.V.
2020-05-25Використання внутрішньо-культурного трансферу як психолого-педагогічної технології стимулювання творчої діяльності і активізації емоційно-чуттєвого сприйняття інформації у навчальному процесіКривуля, П.В.; Кривуля, Ю.П.; Krivulia, P.V.; Kriwulia, J.P.