Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1620
Title: Подолання травмуючих подій у дітей
Other Titles: Преодоление травмирующих событий у детей
Overcoming traumatic events in children
Authors: Кім, О.В.
Kіm, O.V.
Keywords: травма
травматична криза
психологічне подолання
кризова інтервенція
арт-терапія
логотерапія
терапевтична модель
соматична терапія
екзистенціальна терапія та екзистенціально-гуманістична терапія
травма
травматический кризис
психологическое преодоление
кризисная интервенция
арт-терапия
логотерапия
терапевтическая модель
соматическая терапия
экзистенциальная терапия и экзистенциально-гуманистическая терапия
trauma
traumatic crisis
overcoming psychological
crisis intervention
art therapy
speech therapy
therapeutic model
somatic therapy
existential therapy and existential-humanistic therapy
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во СНУ ім. В.Даля
Citation: Кім О.В. Подолання травмуючих подій у дітей / О.В. Кім // Теоретичні і прикладні проблеми психології. – 2017. - № 1(42). - С. 92 - 100.
Abstract: У статті розглянуто особливості подолання травмуючих подій у дітей. Показано, що тяжкий стрес на тлі кризової події призводить до тривалих порушень психічного гомеостазу та фізичної декомпенсації. Розглянуто поняття «травматична криза» та «психологічне подолання». Показано, що травматичні кризи як гострі, так і хронічні сильно впливають на розвиток дитини, залишаючи глибокий слід в її самості в разі неадекватної та несвоєчасної допомоги оточення. Розглянуто вплив травматичного досвіду на загальний розвиток дитини. Показано, що в результаті травми в особистості змінюється звична картина світу, зникає довіра до нього (втрата відчуття що світ безпечний та справедливий), деформується система відносин з оточуючими людьми, зникає довіра до дорослих, втрачається позитивна перспектива на майбутнє. Охарактеризовано методи психологічної допомоги та психотерапії при подоланні травмуючи подій у дітей. Описано особливий метод психологічної допомоги при кризі – кризова інтервенція. Показано, що кризова інтервенція – це робота, спрямована на вираження сильних емоцій і інтенсивних почуттів, актуалізованих конкретною проблемою (ситуацією). Описано, особливості кризових інтервенцій для дітей і підлітків. Встановлено спектр проблем, при вирішенні яких можуть використовуватися техніки арт-терапії. Показано різні концепції подолання психологічної травми у дітей. Встановлено специфічні завданням психолога при подоланні травмуючої події у дітей. Розглянуто основні стратегії подолання травмуючих події у дітей.
В статье рассмотрены особенности преодоления травмирующих событий у детей. Показано, что тяжелый стресс на фоне кризисных событий приводит к длительным нарушениям психического гомеостаза и физической декомпенсации. Рассмотрено понятие «травматический кризис» и «психологическое преодоления». Показано, что травматические кризисы как острые, так и хронические сильно влияют на развитие ребенка, оставляя глубокий след в его самости в случае неадекватной и несвоевременной помощи окружающих. Рассмотрено влияние травматического опыта на общее развитие ребенка. Показано, что в результате травмы в личности меняется привычная картина мира, исчезает доверие к нему (потеря ощущения, что мир безопасен и справедливый), деформируется система отношений с окружающими людьми, исчезает доверие к взрослым, теряется положительная перспектива на будущее. Охарактеризованы методы психологической помощи и психотерапии, при преодолении травмирующих событий у детей. Описано особый метод психологической помощи при кризисе - кризисная интервенция. Показано, что кризисная интервенция - это работа, направленная на выражение сильных эмоций и интенсивных чувств, актуализированных конкретной проблемой (ситуацией). Описано, особенности кризисных интервенций для детей и подростков. Установлено спектр проблем, при решении которых могут использоваться техники арт-терапии. Показаны различные концепции преодоления психологической травмы у детей. Установлены специфические задачей психолога при преодолении травмирующего события у детей. Рассмотрены основные стратегии преодоления травмирующих событий у детей.
In the article the features of overcoming traumatic events in children. It is shown that severe stress on the background of a crisis event leads to lengthy homeostasis of mental and physical decompensation. The notion of "traumatic crisis" and "overcome the psychological." It is shown that traumatic crisis of both acute and chronic strongly influence the development of the child, leaving a deep imprint on her self in the event of inadequate and untimely care environment. The effect of traumatic experiences on the overall development of the child. It is shown that as a result of trauma to personality changes a familiar sight the world disappears credibility (loss of feeling that the world is safe and fair) is deformed system of relations with others, trust disappears adults lost positive outlook for the future. The characteristic methods of psychological assistance and psychotherapy in overcoming traumatic events in children. Describes a special method of psychological help in a crisis - a crisis intervention. It is shown that the crisis intervention - a work aimed at expressing strong emotions and intense feelings of updated specific problem (situation). We describe the peculiarities of crisis intervention for children and adolescents. Established range of problems in deciding which technology can be used art therapy. Showing different concepts to overcome psychological trauma in children. Psychologist established specific task in overcoming traumatic events in children. The main strategy to overcome traumatic events in children.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/1620
Appears in Collections:Теоретичні і прикладні проблеми психології № 1(42)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
092-100.pdf685,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.