Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2022
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛосієвська, О.Г.-
dc.contributor.authorМоскович, І.М.-
dc.contributor.authorНовосад, А.С.-
dc.contributor.authorЛосиевская, О.Г.-
dc.contributor.authorМоскович, И.Н.-
dc.contributor.authorНовосад, А.С.-
dc.contributor.authorLosiyevska, O.G.-
dc.contributor.authorMoscovish, I.M.-
dc.contributor.authorNovosad, A.S.-
dc.date.accessioned2018-05-05T20:01:29Z-
dc.date.available2018-05-05T20:01:29Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСоціально-психологічний тренінг як метод розвитку комуникативних компетенцій у майбутніх фахівців гуманітарного профілю / О. Г. Лосієвська, І. М. Москович, А. С. Новосад // Теоретичні і прикладні проблеми психології. – 2018. - № 1(45). - С. 220-231.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2022-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню загальних принципів побудови соціально-психологічного тренінгу для майбутніх фахівців гуманітарного профілю. Обґрунтовано теоретико-методологічні засади розробки соціально - психологічного тренінгу. Визначені індивідуально-психологічні особливості студентів гуманітарного профілю, які потрібно враховувати в процесі розвитку комунікативних компетенцій, які належать до сфери професійного та особистісного розвитку, тобто найбільше виявляють і розкривають в індивідуумі здатність до навчання впродовж життя.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена исследованию общих принципов построения социально-психологического тренинга для будущих специалистов гуманитарного профиля. Обоснованы теоретико-методологические основы разработки социально-психологического тренинга. Определены индивидуально- психологические особенности студентов гуманитарного профиля, которые нужно учитывать в процессе развития коммуникативных компетенций, относящихся к сфере профессионального и личностного развития, то есть больше всего выявляют и раскрывают в индивидууме способность к обучению на протяжении жизни.uk
dc.description.abstractThe article is dedicated to the study of general principles of social and psychological training building for the future professionals among humanities students. Some theoretical and methodological foundations of social-psychological training development were substantiated. The individual-psychological features of humanities students were discerned. These features should be considered during the process of development of communication competence, which refers to the professional and individual development field. It means that these competences help individuals educe the ability to learn throughout their life.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherвид-во СНУ ім. В.Даляuk
dc.subjectкомунікативні компетенціїuk
dc.subjectособистісні компетенціїuk
dc.subjectпрофесіоналізаціяuk
dc.subjectнавчання впродовж життяuk
dc.subjectсоціально-психологічний тренінгuk
dc.subjectстуденти гуманітарного профілюuk
dc.subjectкоммуникативные компетенцииuk
dc.subjectличностные компетенцииuk
dc.subjectпрофессионализацияuk
dc.subjectобучение в течение жизниuk
dc.subjectсоциально- психологический тренингuk
dc.subjectстуденты гуманитарного профиляuk
dc.subjectcommunication competencesuk
dc.subjectindividual competencesuk
dc.subjectprofessionalizationuk
dc.subjectlife-long learninguk
dc.subjectsocial-psychological traininguk
dc.subjecthumanities studentsuk
dc.titleСоціально-психологічний тренінг як метод розвитку комуникативних компетенцій у майбутніх фахівців гуманітарного профілюuk
dc.title.alternativeСоциально-психологический тренинг как метод развития коммуникативных компетенций у будущих специалистов гуманитарного профиляuk
dc.title.alternativeSocial-psychological training as a communication competences development method applied to future professionals among humanities studentsuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udcУДК 159.92uk
Appears in Collections:Теоретичні і прикладні проблеми психології - № 1(45) 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf3,42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.