Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2026
Назва: Соціально-психологічні особливості самообмеження особистості: інтернальний та екстернальний виміри
Інші назви: Социально-психологические особенности самоограничения личности: интернальное и экстернальное измерения
Socio-psychological features of self-restraint personality: internal and external measurements
Автори: Боярин, Л.В.
Добровольська, Н.А.
Добровольская, Н.А.
Boyaryn, L.V.
Dobrovolskaya, N.A.
Ключові слова: самообмеження особистості
факторна структура особистості
суб’єктивний локус контролю
інтернальність
екстернальність
самоограничение личности
факторная структура личности
субъективный локус контроля
интернальность
экстернальность
self-restraint of a personality
factor structure of a personality
subjective locus of control
internality
externality
Дата публікації: 2018
Видавництво: вид-во СНУ ім. В.Даля
Бібліографічний опис: Боярин Л.В. Соціально-психологічні особливості самообмеження особистості: інтернальний та екстернальний виміри / Л.В. Боярин, Н.А. Добровольська // Теоретичні і прикладні проблеми психології. – 2018. - № 1(45). - С. 327-333.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання соціально-психологічних особливостей самообмеження особистості (педагога), дихотомію самообмеження, а також подано дефініцію самообмеження в інтернальному та екстернальному вимірах, наведено результати дослідження рівня суб’єктивного контролю педагогів.
В статье рассмотрены вопросы социально-психологических особенностей самоограничения личности (педагога), дихотомия самоограничения, а также представлена дефиниция самоограничения в интернальном и экстернальном измерениях, приведены результаты исследования уровня субъективного контроля педагогов.
The article deals with the issues of socio-psychological peculiarities of the self-restraint of the teacher's personality, the dichotomy of self-restraint, as well as the definition of self-restraint in the internal and external measurements, and the results over the research on the level of subjective control of teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2026
Розташовується у зібраннях:Теоретичні і прикладні проблеми психології - № 1(45) 2018 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
34.pdf2,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.