Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2233
Назва: Вибір засобів маркетингової комунікації вищими навчальними закладами
Інші назви: Выбор средств маркетинговой коммуникации высшими учебными заведениями
Choice of marketing communication means in higher educational institutions
Автори: Салогубова, В.М.
Козловський, Д.С.
Козловский, Д.С.
Salogubova, V.
Kozlovsky, D.
Ключові слова: маркетингові комунікації
засоби маркетингової комунікації
реклама
заклади вищої освіти
маркетинговые коммуникации
средства маркетинговой коммуникации
реклама
высшие учебные заведения
marketing communications
means of marketing communication
advertising
higher educational institutions
Дата публікації: 2017
Видавництво: вид-во СНУ ім. В.Даля
Бібліографічний опис: Салогубова В.М. Вибір засобів маркетингової комунікації вищими навчальними закладами / В.М. Салогубова, Д.С. Козловський // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2017. – № 10 (240). – С. 96-98.
Короткий огляд (реферат): У статі розглянуто питання щодо використання певних засобів маркетингової комунікації у діяльності вищих навчальних закладів. Ця стаття заснована на досліджені, у відповідності з яким абітурієнти відповідали на запитання анкети, розробленої приймальною комісією СНУ ім. В. Даля. Це дослідження спрямоване на вивчення форм і видів комунікацій, що використовуються університетами. Результати узагальнюються в письмовій та графічній формах. Дослідження довело, що ВНЗ використовують не завжди ефективні засоби маркетингової комунікації.
В статье рассмотрен вопрос использования определённых средств маркетинговой коммуникации в деятельности высших учебных заведений. Эта статья основана на исследовании, в соответствии с которым абитуриенты отвечали на вопросы анкеты, разработанной приёмной комиссией ВНУ им. В. Даля. Это исследование направлено на изучение форм и видов коммуникаций, используемых университетами. Результаты обобщаются в письменной и графической формах. Исследование показало, что ВУЗы используют не всегда эффективные средства маркетинговой коммуникации.
The article considers the use of certain means of marketing communications in the activity of higher education institutions. This article is based on a research in which applicants responded to questions from a questionnaire developed by the admissions authority V. Dahl East Ukrainian National University. This research is aimed at studying the forms and types of communications used by universities. The results are summarized in written and graphical forms. The research has shown that universities use not always effective means of marketing communications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2233
Розташовується у зібраннях:№ 10 (240)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
096-098.pdf387,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.