Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСалогубова, В.М.-
dc.contributor.authorКозловський, Д.С.-
dc.contributor.authorКозловский, Д.С.-
dc.contributor.authorSalogubova, V.-
dc.contributor.authorKozlovsky, D.-
dc.date.accessioned2018-08-26T20:04:17Z-
dc.date.available2018-08-26T20:04:17Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСалогубова В.М. Вибір засобів маркетингової комунікації вищими навчальними закладами / В.М. Салогубова, Д.С. Козловський // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2017. – № 10 (240). – С. 96-98.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2233-
dc.description.abstractУ статі розглянуто питання щодо використання певних засобів маркетингової комунікації у діяльності вищих навчальних закладів. Ця стаття заснована на досліджені, у відповідності з яким абітурієнти відповідали на запитання анкети, розробленої приймальною комісією СНУ ім. В. Даля. Це дослідження спрямоване на вивчення форм і видів комунікацій, що використовуються університетами. Результати узагальнюються в письмовій та графічній формах. Дослідження довело, що ВНЗ використовують не завжди ефективні засоби маркетингової комунікації.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрен вопрос использования определённых средств маркетинговой коммуникации в деятельности высших учебных заведений. Эта статья основана на исследовании, в соответствии с которым абитуриенты отвечали на вопросы анкеты, разработанной приёмной комиссией ВНУ им. В. Даля. Это исследование направлено на изучение форм и видов коммуникаций, используемых университетами. Результаты обобщаются в письменной и графической формах. Исследование показало, что ВУЗы используют не всегда эффективные средства маркетинговой коммуникации.uk
dc.description.abstractThe article considers the use of certain means of marketing communications in the activity of higher education institutions. This article is based on a research in which applicants responded to questions from a questionnaire developed by the admissions authority V. Dahl East Ukrainian National University. This research is aimed at studying the forms and types of communications used by universities. The results are summarized in written and graphical forms. The research has shown that universities use not always effective means of marketing communications.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherвид-во СНУ ім. В.Даляuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectзасоби маркетингової комунікаціїuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииuk
dc.subjectсредства маркетинговой коммуникацииuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectвысшие учебные заведенияuk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectmeans of marketing communicationuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjecthigher educational institutionsuk
dc.titleВибір засобів маркетингової комунікації вищими навчальними закладамиuk
dc.title.alternativeВыбор средств маркетинговой коммуникации высшими учебными заведениямиuk
dc.title.alternativeChoice of marketing communication means in higher educational institutionsuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udcУДК 339.138uk
Appears in Collections:№ 10 (240)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
096-098.pdf387,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.