Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2254
Title: Мотивація клієнтів на підприємствах фітнес-індустрії: особливості та можливості мотиваційного впливу
Other Titles: Мотивация клиентов на предприятиях фитнес-индустрии: особенности и возможности мотивационного воздействия
Motivation of the Clients at fitness industry enterprises: features and possibilities of motivational influence
Authors: Ткаченко, Н.Е.
Беленець, Т.О.
Ткаченко, Н.Э.
Беленец, Т.А.
Tkachenko, N.E.
Belenets, T.A.
Keywords: фітнес
фітнес-індустрія
мотивація
клієнти
мотиваційний вплив
мотиваційна спрямованість
процес
потреби
мотиви
стимули
результат
мотиваційні методи та технології
фитнес
фитнес-индустрия
мотивация
клиенты
мотивационное воздействие
мотивационная направленность
процесс
потребности
мотивы
стимулы
результат
мотивационные методы и технологии
fitness
fitness industry
motivation
clients
motivational influence
motivational orientation
process
needs
motives
incentives
results
motivational meth-ods and technologies
Issue Date: 2017
Publisher: вид-во СНУ ім. В.Даля
Citation: Ткаченко Н.Е. Мотивація клієнтів на підприємствах фітнес-індустрії: особливості та можливості мотиваційного впливу / Н.Е. Ткаченко, Т.О. Беленець // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2017. – № 6 (236). – С. 219-223.
Abstract: В статті досліджено роль фітнес-індустрії як нового соціального явища та важливої інноваційної технології оздоровлення населення в сучасних умовах. Визначено важливу роль мотивації клієнтів до занять фітнесом, адже формування мотиваційної спрямованості у людини до фітнесу сприяє підвищенню її фізичної активності та результативності проведення фітнес-тренувань. На основі дослідження основних етапів процесу мотивації людини стосовно такого виду фізичної активності як фітнес, було проведено узагальнення засобів та методів мотиваційного впливу за основними етапами процесу мотивації клієнтів до фітнесу.
В статье исследована роль фитнес-индустрии как нового социального явления и важной инновационной тех-нологии оздоровления населения в современных условиях. Определена важная роль мотивации клиентов к занятиям фитнесом, ведь формирование мотивационной направленности к фитнесу способствует повышению физической активности человека и результативности проведения фитнес-тренировок. На основе исследования основных этапов процесса мотивации человека относительно такого вида физической активности как фитнес, было проведено обобщение составляющих элементов, методов и технологий мотивационного воздействия по основным этапам процесса мотивации клиентов к фитнесу.
The article studies the role of the fitness industry as a new social phenomenon and an important innovative technology for improving the health of the population in modern conditions. The important role of motivating clients for fitness is determined, since the formation of a person's motivational orientation toward fitness contributes to increasing his physical activity and the effectiveness of fitness training. Based on the study of the main stages of the process of human motivation in relation to this kind of physical activity, like fitness, was the generalization of the constituent elements of methods and techniques of motivational impact during the key stages of the process of motivation of clients to fitness.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2254
Appears in Collections:№ 6 (236)
Статті / Інститут економіки і управління
Ткаченко Наталія Ернстівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
219-223.pdf518,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.