Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2298
Title: Анализ причин возникновения шума при движении рельсового транспортного средства и методы его снижения
Other Titles: Аналіз причин виникнення шуму при русі рейкового транспортного засобу і методи його зниження
Analysis of the causes of noise generation during the movement of a rail vehicle and methods for reducing it
Authors: Герлици, Ю.
Горбунов, Н.И.
Кравченко, Е.А.
Просвирова, О.В.
Лак, Т.
Герліці, Ю.
Горбунов, М.І.
Кравченко, К.О.
Просвірова, О.В.
Лак, Т.
Gerlici, J.
Gorbunov, M.
Kravchenko, K.
Prosvirova, O.V.
Lack, T.
Keywords: тормозной диск (колодка)
стабилизации температуры
фазовый переход
целевая функция
гальмівний диск (колодка)
стабілізації температури
фазовий перехід
цільова функція
brake disc (shoe)
temperature stabilization
phase transition
target function
Issue Date: 2018
Publisher: СНУ ім. В.Даля
Citation: Анализ причин возникновения шума при движении рельсового транспортного средства и методы его снижения / Ю. Герлици, Н.И. Горбунов, Е.А. Кравченко, О.В. Просвирова, Т. Лак // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2018. – № 2 (243). – С. 70 - 75.
Abstract: В статье рассмотрена проблема повышения температуры фрикционных элементов при торможении. Установлено негативное влияние нагрева тормозных колодок на эффективность эксплуатации транспортного средства и безопасность движения. Предложены методы стабилизации температуры в контакте трибоэлементов при торможении. Рассмотрены варианты применение тормозных колодок, элементы которых выполнены из материала с фазовым переходом. Разработана целевая функция по управлению трибопроцессами в контакте тормозных элементов, целью которой является оценка и использование резерва тормозного усилия с достижением максимального тормозного эффекта с минимальным износом и шумом.
У статті розглянута проблема підвищення температури фрикційних елементів при гальмуванні. Встановлено негативний вплив нагріву гальмівних колодок на ефективність експлуатації транспортного засобу і безпеку руху. Запропоновано методи стабілізації температури в контакті трібоелементів при гальмуванні. Розглянуто варіанти застосування гальмівних колодок, елементи яких виконані з матеріалу з фазовим переходом. Розроблено цільову функцію з управління трібопроцесами в контакті гальмівних елементів, метою якої є оцінка та використання резерву гальмівного зусилля з досягненням максимального гальмівного ефекту з мінімальним зносом і шумом.
The article deals with the problem of increasing the temperature of friction elements during braking. The negative effect of heating brake pads on the efficiency of vehicle operation and traffic safety has been established. Methods for stabilizing the temperature in the contact of tribo-elements during braking are proposed. The variants of the use of brake pads, the elements of which are made of a material with a phase transition, are considered. The objective function for controlling tribo processes in the contact of brake elements has been developed, the purpose of which is to estimate and use the braking reserve with the achievement of maximum braking effect with minimal wear and noise.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2298
Appears in Collections:№ 2 (243)
Просвірова Ольга Вікторівна
Кравченко Катерина Олександрівна
Горбунов Микола Іванович
статті кaфедри зaлізничнoгo, aвтoмoбільнoгo трaнcпoрту тa підйoмнo- трaнcпoртних мaшин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
070-075.pdf632,16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.