Горбунов Микола Іванович : [48] Collection home page

Logo

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 48
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Використання нового способу підведення абразивного матеріалу в контакт " колесо-рейка" для зниження ризику боксування та юзу коліс локомотивівГорбунов, М.І.; Ковтанець, М.В.; Могила, В.І.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Mogila, V.
2015Повышение эффективности условий контактирования колеса и рельса за счет использования особенностей закрученных течений воздухаГорбунов, Н.И.; Ковтанец, М.В.; Соболь, Д.В.; Варган, Г.А.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Sobol, D.; Vargan, G.
2015Прогнозування без'юзового гальмування залізничного транспортного засобу методами теорії ризиківГорбунов, М.И.; Просвірова, О.В.; Кравченко, К.О.; Gorbunov, M.; Prosvirova, O.; Kravchenko, K.
2015Система автоматического регулирования подачи абразивного материала под колеса локомотиваГорбунов, Н.И.; Ковтанец, М.В.; Ноженко, Е.С.; Ноженко, В.С.; Просвирова, О.В.; Черников, В.Д.
2015Аналіз параметрів руху повітряного потоку у залізничному вентильованому гальмовому дискуГорбунов, М.І.; Просвірова, О.В.; Ноженко, В.С.; Ковтанець, М.В.; Кравченко, К.О.
2015Підвищення ефективності експлуатації двоточкового контакту колеса з рейкою використанням ефекту ранкуГорбунов, М.І.; Кравченко, К.О.; Попова, А.П.; Морнева, А.С.
2017Перехід на альтернативний екологічно чистий енергоносій з біомаси - деревні пелети, це повна відмова від використання кам'яного вугілля при опаленні пасажирських вагонівГорбунов, М.І.; Чередниченко, С.П.; Кузьменко, С.В.; Завєркін, А.В.
2017Повышение энергосбережения на железнодорожном транспорте путем снижения потерь на преодоление трения в системе "колесо-рельс"Горбунов, Н.И.; Ковтанец, М.В.; Просвирова, О.В.; Ноженко, Е.С.; Герлици, Ю.
2017Розробка вдосконаленої конструкції бокової рами візка вантажного вагонуГорбунов, М.І.; Герліці, Ю.; Дьомін, Р.Ю; Кара, С.В.; Ноженко, В.С.
2017Оцінка методів підвищення експлуатаційних характеристик залізничних гальмових системГорбунов, М.І.; Герліці, Ю.; Кравченко, К.О.; Лак, Т.; Просвірова, О.В.
2017Аналіз методів покращення фрикційних характеристик залізничних гальмГорбунов, М.І.; Герліці, Ю.; Просвірова, О.В.; Кравченко, К.О.
2017Control methods adhesion in contact wheel-railGerlici, J.; Gorbunov, M.; Kravchenko, K.; Domin, R.; Lack, T.
2017Математичні моделі варіації характеристик пятен нагріву при термічних правці верхніх обв'язувань піввагонівФомін, О.В.; Бурлуцький, О.В.; Горбунов, М.І.; Логвіненко, О.А.; Фоміна, А.М.; Fomin, O.V.; Burlutsky, O.V.; Gorbunov, M.I.; Logvinenko, O.A.; Fomina, A.M.
2017Удосконалення залізничних гальмівних фрикційних систем підвищенням енергоємностіГорбунов, М.І.; Просвірова, О.В.; Кравченко, К.О.; Gorbunov, N.; Prosvirova, O.; Kravchenko, K.
2017Вдосконалення другого ступеня ресорного підвішування для підвищення тягово-динамічних якостей тепловозівГорбунов, М.І.; Ковтанець, М.В.; Кіях, А.А.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Kiyah, A.
2018Evaluation of economic safety of improving the railway vehicle brake system efficiency innovative methods implementationGorbunov, M.; Prosvirova, O.; Nozhenko, V.
2018The concept of creating a new generation control systemGorbunov, N.; Kovtanets, M.; Nozhenko, H.,; Prosvirova, O.
2019Control of the wear intensity of the tribological system "Wheel-rail"Kovtanets, T.; Gorbunov, N.; Kovtanets, M.; Prosvirova, O.
2019Brake friction contact temperature control for increased safety and braking performanceGorbunov, M.; Prosvirova, O.; Kovtanets, M.
2019Оцінка залишкового ресурсу несучих конструкцій пасажирського вагона за межами призначеного терміну службиФомін, О.В.; Прокопенко, П.М.; Горбунов, М.І.; Сова, С.С.; Fomin, О.; Prokopenko, P.; Gorbunov, M.; Sova, S.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 48