Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2356
Title: Результати досліджень роботи серійної та удосконалених конструкцій фрикційного гасителя коливань візка вантажного вагону
Other Titles: Results of researches of work of serial and advanced designs of the frictional quencher of fluctuations of the cart of the freight car
Результаты исследований работы серийной и усовершенствованных конструкций фрикционного гасителя колебаний тележки грузового вагона
Authors: Потапенко, О.О.
Могила, В.І.
Potapenko, O.
Mogila, V.
Потапенко, О.А.
Могила, В.И.
Keywords: фрикційний гаситель коливань
удосконалена конструкція
прогин
жорсткість
напруга
енергія поглинання
динамічні показники
фрикционный гаситель колебаний
усовершенствованная конструкция
прогиб
жесткость
напряжение
энергия поглощения
динамические показатели
friction damper
improved design
deflection
rigidity
tension
energy of absorption
dynamic indicators
Issue Date: 2018
Publisher: СНУ ім. В.Даля
Citation: Потапенко О.О. Результати досліджень роботи серійної та удосконалених конструкцій фрикційного гасителя коливань візка вантажного вагону / О.О. Потапенко, В.І. Могила // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2018. – № 2 (243). – С. 184 - 192.
Abstract: У статті розглянуто недоліки конструкції візка вантажного вагону, проаналізовано останні дослідження та публікації з даної тематики, використано аналітичний та емпіричний методи дослідження для визначення технічних характеристик удосконалених та серійної конструкції фрикційного гасителя коливань. Вперше визначено, проаналізовано та представлено результати досліджень напружено-деформованого стану елементів фрикційного апарату візка вантажного піввагону моделі 12-7019 КрВЗ та удосконалених конструкцій під дією статичного навантаження засобами комп’ютерного моделювання, а саме: епюра переміщень; графік зміни прогину комплекту пружин від дії вертикальних навантажень; еквівалентні напруги комплекту пружинної підвіски; діаграма пропорційного розподілу навантажень; графік поглинання енергії гасителя коливань; результати впливу конструкцій ресорного комплекту на динамічну поведінку вантажного піввагону при швидкостях руху в діапазоні від 10 до 200 км/год. Підтверджено доцільність використання удосконалених конструкцій гасителя коливань.
В статье рассмотрены недостатки конструкции тележки грузового вагона, проанализированы последние исследования и публикации по данной тематике, использованы аналитический и эмпирический методы исследования для определения технических характеристик усовершенствованных и серийной конструкции фрикционного гасителя колебаний. Впервые определены, проанализированы и представлены результаты исследований напряженно-деформированного состояния элементов фрикционного аппарата тележки грузового полувагона модели 12-7019 КрВЗ и усовершенствованных конструкций под действием статической нагрузки средствами компьютерного моделирования, а именно: эпюра перемещений; график изменения прогиба комплекта пружин от действия вертикальных нагрузок; эквивалентные напряжения комплекта пружинной подвески; диаграмма пропорционального распределения нагрузок; график поглощения энергии гасителя колебаний; результаты влияния конструкций рессорного комплекта на динамическое поведение грузового полувагона при скорости движения в диапазоне от 10 до 200 км/ч. Подтверждена целесообразность использования усовершенствованных конструкций гасителя колебаний.
In article shortcomings of a design of the cart of the freight car are considered, the last researches and publications on this subject are analysed, аnalytical and empirical methods of a research for definition of technical characteristics of the improved and serial design of frictional quencher of fluctuations are used. Results of researches of the intense deformed condition of elements of the frictional device of the cart of the freight gondola car of the KRVZ model 12-7019 and advanced designs under the influence of static loading are for the first time defined, analyzed and presented by means of computer modeling, namely: epyura of movements; the schedule of change of a deflection of a set of springs from action of vertical loadings; equivalent tension of a set of an elastic pendant; chart of proportional distribution of loadings; schedule of absorption of energy of quencher of fluctuations; results of influence of designs of a spring set on dynamic behavior of the freight gondola car at speeds of the movement in the range from 10 to 200 km/h. The expediency of using the improved design of the vibration damper has been confirmed.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2356
Appears in Collections:№ 2 (243)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
184-192.pdf1,26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.