Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2357
Title: Формалізовані описання конструкцій кришок люків напіввагонів (частина 1)
Other Titles: Formalized description of the constructions of the crushes of the semiconductors (part 1)
Формализированые описания конструкций крышек полувагонов (часть 1)
Authors: Фомін, О.В.
Горбунов, М.І.
Коваленко, В.В.
Міщук, І.Р.
Fomin, O.
Horbunov, M.
Kovalenko, V.
Mishchuk, I.
Фомин, О.В.
Горбунов, Н.И.
Коваленко, В.В.
Мищук, И.Р.
Keywords: транспортна механіка
вантажні вагони
напіввагони
кришка люка
формалізовані описання
конструктивні «І»- дерева
transport mechanics
freight wagons
gondola cars
hatch cover
formalized descriptions
constructive "I" - trees
транспортная механика
грузовые вагоны
полувагоны
крышка люка
формализованные описания
конструктивные «И» - дерева
Issue Date: 2018
Publisher: СНУ ім. В.Даля
Citation: Формалізовані описання конструкцій кришок люків напіввагонів (частина 1) / О.В. Фомін, М.І. Горбунов, В.В. Коваленко, І.Р. Міщук // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2018. – № 2 (243). – С. 216 - 224.
Abstract: На сьогоднішній день переважну більшість рухомого складу залізниць сформовано універсальними напіввагонами, що пояснюється відповідним рівнем затребуваності. При цьому понад 90% таких вагонів характеризується фізичною та моральною застарілістю. Сказане обґрунтовує необхідність поповнення їх парку зразками з поліпшеними технічно-економічними показниками. Розробка таких зразків пов’язана зі створенням їх відповідних складових. Одним з найбільш затребуваних при виготовленні та ремонтах напіввагонів вузлом є кришка люка, сказане аргументує важливість та актуальність розгортання науково-дослідних та дослідно-конструктивних робіт з поліпшення конструкції саме кришки люка. Для формування вичерпної інформації про конструктивні та експлуатаційні особливості роботи кришки люка доцільно використовувати її формалізовані описання які до цього не були створені. В роботі представлено особливості та результати у вигляді «І»- дерев конструктивних досліджень базових (гофроване полотно, ненапружений попередньо каркас, мономатеріальне виконання) виконань кришок люків напіввагонів. В якості базових конструкцій кришок люків обрані їх проекти 9904.45.60 та 9904.45.130 вітчизняного виробництва.
To date, the vast majority of rolling stock of railways is formed by universal gondolas, which is explained by the corresponding level of demand. In this case, more than 90% of these cars is characterized by physical and moral obsolete. The above justifies the need to replenish their park with samples with improved technical and economic indicators. The development of such samples is due to the creation of their respective components. One of the most demanded in the manufacture and repair of gondola cars is the hatch, the said argues the importance and relevance of the deployment of research and development work to improve the design of the hatch itself. For the formation of exhaustive information on the design and operational features of the hatch cover, it is expedient to use its formalized descriptions which have not been created before. The paper presents the features and results in the form of "I" - trees of constructive research of basic (corrugated sheet, non-elastic preframe, monomaterial execution) of manhole covers of gondolas. As the basic designs of manhole covers, their projects were selected 9904.45.60 and 9904.45.130 domestic production.
На сегодняшний день подавляющее большинство подвижного состава сформирован универсальными полувагонами, что объясняется соответствующим уровнем востребованности. При этом более 90% таких вагонов характеризуется физической и моральной устарелостью. Сказанное обосновывает необходимость пополнения их парка образцами с улучшенными технико-экономическими показателями. Разработка таких образцов связана с созданием их соответствующих составляющих. Одним из наиболее востребованных при изготовлении и ремонтах полувагонов узлом является крышка люка, сказанное аргументирует важность и актуальность развертывания научно- исследовательских и опытно-конструктивных работ по улучшению конструкции именно крышки люка. Для формирования исчерпывающей информации о конструктивных и эксплуатационные особенности работы крышки люка целесообразно использовать ее формализованные описания которые до этого не были созданы. В работе представлены особенности и результаты в виде «И» - деревьев конструктивных исследований базовых (гофрированные полотно, напряжен предварительно каркас, мономатериальне исполнения) исполнений крышек люков полувагонов. В качестве базовых конструкций крышек люков выбраны их проекты 9904.45.60 и 9904.45.130 отечественного производства.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2357
Appears in Collections:№ 2 (243)
Горбунов Микола Іванович
статті кaфедри зaлізничнoгo, aвтoмoбільнoгo трaнcпoрту тa підйoмнo- трaнcпoртних мaшин

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
216-224.pdf904,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.