Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2358
Название: Концептуальні основи термічної правки
Другие названия: Conceptual foundations of thermal editing.
Концептуальные основы термической правки
Авторы: Фомін, О.В.
Бурлуцький, О.В.
Горбунов, М.І.
Логвіненко, О.А.
Fomіn, O.V.
Burlutsky, O.V.
Gorbunov, M.I.
Logvinenko, O.A.
Фомин, А.В.
Бурлуцкий, А.В.
Горбунов, Н.И.
Логвиненко, А.А.
Ключевые слова: вагонобудування
елементи вантажних вагонів
деформації
термічна правка
моделювання
експериментальне дослідження
оптична мікроскопія
механічні характеристики
car building
freight car elements
deformations
thermal correction
modelling
experimental research
optical microscopy
mechanical characteristics
Дата публикации: 2018
Издательство: СНУ ім. В.Даля
Библиографическое описание: Концептуальні основи термічної правки / О.В. Фомін, О.В. Бурлуцький, М.І. Горбунов, О.А. Логвіненко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2018. – № 2 (243). – С. 233 - 236.
Краткий осмотр (реферат): Відмічено, що однією з перспективних галузей транспортного машинобудування є вагонобудування. Зазначена актуальність удосконалення технологій виробництва в напрямку підвищення надійності вітчизняного парку вантажних вагонів. Відмічена важлива роль технологічного процесу зварювання при виготовленні та ремонті вагонних металоконструкцій. Обумовлена актуальність використання процесу термічної правки зварювальних елементів. Представлено загальний вид оптимізаційного дослідження термічної правки вагонних металоконструкцій. Підтверджено точність отриманих, при моделюванні термічної правки обв’язування верхнього наппівагону, результатів в рамках експериментального дослідження його натурного зразка. Відмічено, що після проведення термічної правки практично не відбувається зміна структури основного металу елементу, а відхилення в механічних характеристиках до і після процесу правки є незначними.
It is noted that one of the most promising branches of transport engineering, which is focused on the production of various types of wagons, is car building. The urgency of improving production technologies in the direction of increasing the reliability of the domestic fleet of freight cars is indicated. An important role of the welding technological process in the manufacture and repair of carload metal structures was noted. Its advantages and disadvantages are given. The urgency of using the process of thermal dressing of the welded elements is determined, which is aimed at eliminating post-welding deformations and stabilizing the molds. A general view of the optimization study of the thermal correction of wagon metal structures is presented. The accuracy of the results of the binding of the upper gondola car obtained during the simulation of its full-scale sample was confirmed. It is noted that after the thermal dressing, the structure of the base metal of the element practically does not change, and the deviations in the mechanical characteristics before and after the dressing process are insignificant.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2358
Располагается в коллекциях:№ 2 (243)
Горбунов Микола Іванович
Авторські публікації науковців
статті кaфедри зaлізничнoгo, aвтoмoбільнoгo трaнcпoрту тa підйoмнo- трaнcпoртних мaшин

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
233-236.pdf418,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.