Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2358
Назва: Концептуальні основи термічної правки
Інші назви: Conceptual foundations of thermal editing.
Концептуальные основы термической правки
Автори: Фомін, О.В.
Бурлуцький, О.В.
Горбунов, М.І.
Логвіненко, О.А.
Fomіn, O.V.
Burlutsky, O.V.
Gorbunov, M.I.
Logvinenko, O.A.
Фомин, А.В.
Бурлуцкий, А.В.
Горбунов, Н.И.
Логвиненко, А.А.
Ключові слова: вагонобудування
елементи вантажних вагонів
деформації
термічна правка
моделювання
експериментальне дослідження
оптична мікроскопія
механічні характеристики
car building
freight car elements
deformations
thermal correction
modelling
experimental research
optical microscopy
mechanical characteristics
Дата публікації: 2018
Видавництво: СНУ ім. В.Даля
Бібліографічний опис: Концептуальні основи термічної правки / О.В. Фомін, О.В. Бурлуцький, М.І. Горбунов, О.А. Логвіненко // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2018. – № 2 (243). – С. 233 - 236.
Короткий огляд (реферат): Відмічено, що однією з перспективних галузей транспортного машинобудування є вагонобудування. Зазначена актуальність удосконалення технологій виробництва в напрямку підвищення надійності вітчизняного парку вантажних вагонів. Відмічена важлива роль технологічного процесу зварювання при виготовленні та ремонті вагонних металоконструкцій. Обумовлена актуальність використання процесу термічної правки зварювальних елементів. Представлено загальний вид оптимізаційного дослідження термічної правки вагонних металоконструкцій. Підтверджено точність отриманих, при моделюванні термічної правки обв’язування верхнього наппівагону, результатів в рамках експериментального дослідження його натурного зразка. Відмічено, що після проведення термічної правки практично не відбувається зміна структури основного металу елементу, а відхилення в механічних характеристиках до і після процесу правки є незначними.
It is noted that one of the most promising branches of transport engineering, which is focused on the production of various types of wagons, is car building. The urgency of improving production technologies in the direction of increasing the reliability of the domestic fleet of freight cars is indicated. An important role of the welding technological process in the manufacture and repair of carload metal structures was noted. Its advantages and disadvantages are given. The urgency of using the process of thermal dressing of the welded elements is determined, which is aimed at eliminating post-welding deformations and stabilizing the molds. A general view of the optimization study of the thermal correction of wagon metal structures is presented. The accuracy of the results of the binding of the upper gondola car obtained during the simulation of its full-scale sample was confirmed. It is noted that after the thermal dressing, the structure of the base metal of the element practically does not change, and the deviations in the mechanical characteristics before and after the dressing process are insignificant.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2358
Розташовується у зібраннях:№ 2 (243)
Горбунов Микола Іванович
Авторські публікації науковців
статті кaфедри зaлізничнoгo, aвтoмoбільнoгo трaнcпoрту тa підйoмнo- трaнcпoртних мaшин

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
233-236.pdf418,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.