Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2359
Title: Анализ движения трамвайного вагона по двум специфичным участкам пути
Other Titles: Analysis of the tram car ride along two specific track sections
Аналіз руху трамвайного вагону по двох специфічних ділянках колії
Authors: Хаусер, В.
Герлици, Ю.
Кравченко, Е.А.
Ноженко, Е.С.
Лоулова, М.
Hauser, V.
Gerlici, J.
Kravchenko, K.
Nozhenko, O.
Loulova, M.
Хаусер, В.
Герліці, Ю.
Кравченко, К.О.
Ноженко, О.С.
Лоулова, М.
Keywords: колесная пара вагона трамвая
двойная поверхность катания
рельсовая колея городского транспорта
кривая малого радиуса
крестовина стрелочного перевода
трамвайна колісна пара
подвійна поверхня катання
рейкова колія міського транспорту
крива малого радіусу
хрестовина стрілочного переводу
tramcar wheelset
double tread
urban lines
small radius track
point frog
Issue Date: 2018
Publisher: СНУ ім. В.Даля
Citation: Анализ движения трамвайного вагона по двум специфичным участкам пути / В. Хаусер, Ю. Герлици, Е.А. Кравченко, Е.С. Ноженко, М. Лоулова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2018. – № 2 (243). – С. 250 - 256.
Abstract: В статье рассмотрено взаимодействие трамвайного вагона с рельсовой колеёй при проезде двух специфических участков пути, а именно, проезда крестовины стрелочного перевода и входа в кривую малого радиуса с помощью разработанных инновационных поверхностей катания колеса и рельса. В этом контексте авторами предложено добавить на внешней стороне колес дополнительную поверхность катания меньшего диаметра, предназначенную для проезда кривых, радиус которых обычная колесная пара не может проехать без скольжения. Дополнительная поверхность катания колеса вступает в работу при проезде по рельсу специфической геометрии, находящейся в переходной кривой до и после кривого участка пути малого радиуса. Исследование процесса переноса точек контакта «колесо-рельс» на гребень или дополнительную поверхность производилось с помощью программы SIMPACK.
У статті розглянуто взаємодію трамвайного вагона з рейкової колією при проїзді двох специфічних ділянок колії, а саме, проїзду хрестовини стрілочного переводу і входу в криву малого радіусу за допомогою розроблених інноваційних поверхонь катання колеса і рейки. У цьому контексті авторами запропоновано додати на зовнішній стороні коліс додаткову поверхню катання меншого діаметру, призначену для проїзду кривих, радіуса яких звичайна колісна пара не може проїхати без ковзання. Додаткова поверхня катання колеса вступає в роботу при проїзді по рейці специфічної геометрії, що знаходиться в перехідній кривій до і після кривої ділянки колії малого радіусу. Дослідження процесу перенесення точок контакту «колесо-рейка» на гребінь або додаткову поверхню проводилося за допомогою програми SIMPACK.
This paper deals with the tramcar bogie interaction with two specific track sections. Ride along point frog and entering into small radius curve by proposed innovation system of additional treads and rail surfaces are analysed. In this context, authors propose to create an additional tread on the outer side of wheels. The additional tread have a smaller diameter than the original one and is used in track curves, which can´t be passed by a conventional wheelset without creep. This additional tread comes into operation by riding along a variable rail geometry, which is located in the transition curve on entrance to the curved track. Research of the rail-wheel contact point relocation from the original tread to the flange or to the additional one carried out by SIMPACK simulation software.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2359
Appears in Collections:№ 2 (243)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
250-256.pdf1,41 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.