Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2375
Title: СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ УЧНІВ, ЯКІ МАЮТЬ СТАТУС ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ, ДО НОВИХ УМОВ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ
Authors: Волченко, Лариса Петрівна
Keywords: соціальна психологія; педагогічні психологія
внутрішньо переміщені особи, психологічна адаптація, соціальне середвище, соціально-психологічна адаптація
Issue Date: Oct-2018
Publisher: Сєвєродонецьк: СНУ ім. В. Даля
Citation: Волченко Л. П. Соціально-психологічні особливості адаптації учнів, які мають статус внутрішньо переміщених осіб, до нових умов життєдіяльності / Л. П. Волченко // Теоретичні та прикладні проблеми психології.- 2018. - №3(47), Т. 1. - С. 91-101.
Abstract: У статті розглядаються особливості соціально-психологічної адаптації дітей з числа внутрішньо переміщених осіб до навчання в нових умовах життєдіяльності. Зазначено, що соціально-психологічна адаптація є процесом взаємодії індивіда з соціальним середовищем, під час якої відбувається активне пристосування психіки особистості до його специфічних вимог, які відрізняються фізичними та соціальними інсталяціями. Наведені результати емпіричних студій, які були отримані в групі випробуваних-учнів, що мають статус внутрішньо переміщених осіб. З’ясовано, що основними психологічними особливостями школярів-вимушених переселенців, на які слід звертати уваги при наданні їм психологічної допомоги у процесі адаптації в складних умовах життєдіяльності, є темперамент, характерологічні риси та здібності особистості, особливості розвитку мотиваційної та емоційної сфер, соціальні уявлення, розвиток комунікаційних навичок та асертивності.
Description: Стаття присвячена проблемі адаптації дітей-ВПО до нових умов життєдіяльності.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2375
Appears in Collections:Статті кафедри психології та соціології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Волченко_10_2018.docx57,25 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.