Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2395
Title: Паблік рилейшнз і проблема іміджу переміщених ВНЗ
Authors: Гарькавець, Сергій Олесійович
Буровіна, О. В.
Гречишкіна, К. О.
Keywords: Соціальна психологія, Паблік рилейшнз, політична психологія
імідж, паблісіті, психологія впливу
Issue Date: Nov-2018
Publisher: Сєвєродонецьк : вид-во СНУ ім. В. Даля
Citation: Гарькавець С. О. Паблік рилейшнз і проблема іміджу переміщених ВНЗ / С. О. Гарькавець, О. В. Буровіна, К. О. Гречишкіна // Соціально-психологічні проблеми трансформації сучасного суспільства: зб. наук. праць / За заг. ред. проф. Ю.О. Бохонкової. – Сєвєродонецьк: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. – С. 63-65.
Abstract: З'ясовано, що PR спрямований на досягнення порозуміння та формування позитивного ставлення до суб’єкту діяльності, забезпечує конкурентоспроможні позиції переміщеному ВНЗ на ринку освітніх послуг, надає перспектив щодо його подальшого ефективного існування в умовах підвищених ризиків щодо свого майбутнього. Встановлено, що натепер час успіх переміщеного ВНЗ на ринку освітніх послуг стає можливий завдяки активній роботі з цільовими аудиторіями, продукуванням ефективних впливів на громадськість та вмінням своєчасно відстежувати соціальні експектації та оперативно реагувати на виклики сьогодення.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2395
Appears in Collections:Гарькавець Сергій Олексійович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Гарькавець_студенти.docx21,91 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.