Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2435
Title: Використання нового способу підведення абразивного матеріалу в контакт «колесо-рейка» як метод зниження ризику боксування та юзу локомотивів
Other Titles: The use of new method of abrasive material supply into wheel-rail contact as method of reducing the risk of locomotives slipping and skidding
Использование нового способа под- ведения абразивного материала в контакт «колесо- рельс» как метод снижения риска боксования и юза локомотивов.
Authors: Горбунов, М.І.
Ковтанець, М.В.
Кравченко, К.О.
Просвірова, О.В.
Gorbunov, N.
Kovtanets, M.
Kravchenko, K.
Prosvirova, O.
Горбунов, Н.И.
Ковтанец, М.В.
Кравченко, К.А.
Просвирова, О.В.
Keywords: коефіцієнт зчеплення
імітаційна модель
струминно-абразивний вплив
абразивний матеріал
машина тертя
adhesion coefficient
imitation model
jetabrasive impact
abrasive material
friction machine
коэффициент сцепления
имитационная модель
струйно-абразивное воздействие
абразивный материал
машина трения
Issue Date: 2018
Publisher: вид-во СНУ ім. В.Даля
Citation: Використання нового способу підведення абразивного матеріалу в контакт «колесо-рейка» як метод зниження ризику боксування та юзу локомотивів / М.І. Горбунов, М.В. Ковтанець, К.О. Кравченко, О.В. Просвірова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2018. – № 1 (242). – С. 35-39.
Abstract: У статті наведені результати проведених теоретичних і експериментальних досліджень нового способу підведення абразивного матеріалу в контакт «колесо-рейка» при різних забрудненнях контактуючих поверхонь. Для теоретичного дослідження розробленого способу була створена імітаційна математична модель руху абразивного матеріалу, що дозволяє встановити ступінь впливу технологічних і конструктивних параметрів способу подачі на динаміку розподілу часток по поверхні рейки протягом визначеного часу з урахуванням швидкості руху локомотива. Проведено серію розрахунків з метою підбору параметрів подачі абразивного матеріалу, що забезпечують необхідні режими взаємодії частинок з поверхнею рейки. Експериментальна перевірка ефективності запропонованого способу струминно-абразивного впливу на контакт «колесо- рейка» проводилась на оригінальній машині тертя. На основі отриманих експериментальних даних, за допомогою програми VDEUNU CONTACT, для досліджуваних фрикційних станів побудовані характеристики зчеплення.
The article presents the results of theoretical and experimental studies of new method of supplying abrasive material to a wheel-rail contact for various contaminations of contacting surfaces. For a theoretical study of the developed method, an imitative mathematical model of the movement of abrasive material was created, that makes possible to determine the degree of influence of the technological and design parameters of the supplying method on the dynamics of particle distribution over the surface of the rail for a certain time, taking into account the locomotive speed. A series of calculations was carried out to determine the parameters for supplying the abrasive material, that provides the needed modes of the particles interaction with the rail surface. The experimental verification of the effectiveness of the proposed method of jetabrasive action on the wheel-rail contact was carried out on the original friction machine. On the basis of the experimental data, using the VDEUNU CONTACT program, adhesion characteristics for the studied frictional states are constructed.
В статье приведены результаты проведенных теоретических и экспериментальных исследований нового способа подвода абразивного материала в контакт «колесо-рельс» при разных загрязнениях контактирующих поверхностей. Для теоретического исследования разработанного способа была создана имитационная математическая модель движения абразивного материала, что позволяет установить степень влияния технологических и конструктивных параметров способа подачи на динамику распределения частиц по поверхности рельса в течение определенного времени с учетом скорости движения локомотива. Проведена серия расчетов с целью подбора параметров подачи абразивного материала, которые обеспечивают необходимые режимы взаимодействия частиц с поверхностью рельса. Экспериментальная проверка эффективности предложенного способа струйно-абразивного воздействия на контакт «колесо-рельс» проводилась на оригинальной машине трения. На основе полученных экспериментальных данных, с помощью программы VDEUNU CONTACT, для исследуемых фрикционных состояний построены характеристики сцепления.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2435
Appears in Collections:Просвірова Ольга Вікторівна
Кравченко Катерина Олександрівна
№ 1 (242)
Ковтанець Максим Володимирович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
035-039.pdf835,64 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.