Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2437
Title: Розвиток методів і засобів для розрахункової оцінки несівної здатності рамних конструкцій моторвагонного рухомого складу
Other Titles: Development of methods and tools for the estimated evaluation of load-bearing capacity of frame structures of a motorized rolling stock
Развитие методов и средств для расчетной оценки несущей способности рамных конструкций моторвагонного подвижного состава
Authors: Дьомін, Р.Ю.
Domin, R.
Демин, Р.Ю.
Keywords: моторвагонний рухомий склад
екіпажні частини
несівні конструкції
комп’ютерне моделювання
розрахунки міцності
motorized rolling stock
crew parts
bearing structures
numerical modeling
strength calculations
моторвагонный подвижной состав
экипажные части
несущие конструкции
компьютерное моделирование
расчеты прочности
Issue Date: 2018
Publisher: вид-во СНУ ім. В.Даля
Citation: Дьомін Р.Ю. Розвиток методів і засобів для розрахункової оцінки несівної здатності рамних конструкцій моторвагонного рухомого складу / Р.Ю. Дьомін // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. – 2018. – № 1 (242). – С. 50-54.
Abstract: Запропоновано подальше удосконалення розрахункового інструментарію стосовно отримання достовірних оцінок несівної здатності рамних конструкцій екіпажних частин. Розроблено рекомендації з удосконалення підходів до розрахункової оцінки напружено-деформованого стану несівних конструкцій екіпажних частин тягового рухомого складу з застосуванням комп’ютерного моделювання складних технічних систем. Ефективність запропонованих рекомендацій доведено на прикладі розрахунків міцності рам візків вагонів дизель-поїздів з вичерпаним строку служби, що був назначений виробником.
A further improvement of the settlement tool for obtaining reliable estimates of the non-existent capacity of the frame structures of the crew parts was proposed. The recommendations on the improvement of approaches to the estimated evaluation of the stress-strain state of load-bearing structures of the ejection parts of the traction rolling stock with the application of computer modeling of complex technical systems are developed. The effectiveness of the proposed recommendations has been proved with the example of calculating the strength of the bogie frames of diesel-train cars with expired service life, designated by the manufacturer.
Предложено дальнейшее совершенствование расчетного инструментария по получению достоверных оценок несущей способности рамных конструкций экипажных частей. Разработаны рекомендации по совершенствованию подходов к расчетной оценки напряженно-деформированного состояния несущих конструкций экипажных частей тягового подвижного состава с применением компьютерного моделирования сложных технических систем. Эффективность предложенных рекомендаций доказана на примере расчетов прочности рам тележек вагонов дизель-поездов с истекшим сроком службы, назначенным производителем.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2437
Appears in Collections:№ 1 (242)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
050-054.pdf608,26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.