Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2508
Title: Сучасне забезпечення інноваційного розвитку підприємств за допомогою маркетингових технологій
Authors: Зінова, К.К.
Keywords: інноваційний розвиток
Issue Date: 2018
Publisher: Східноукраїнський національний унівесритет імені Володимира Даля
Citation: Зінова К. К. Сучасне забезпечення інноваційного розвитку підприємств за допомогою маркетингових технологій / К. К. Зінова // Майбутній науковець – 2018 р. : матеріали всеукр. наук.-практ. конф., 14 грудня 2018 р. м. Сєвєродонецьк. - Сєвєродонецьк : [видавництво СНУ ім. В. Даля], 2018. – С. 223–225.
Abstract: Метою роботи є уточнення актуальних чинників інноваційного розвитку підприємств, що пов’язані з використанням маркетингових технологій.
Description: Набутий досвід засвідчує, що в сучасному світі інноваційна діяльність стала однією з основних чинників розвитку підприємств. Сучасні підприємства, що діють в рамках соціально-економічного середовища, мають постійно стояти на варті створення та впровадження різних інновацій для забезпечення своєї ефективності на ринку. Інноваційні нововведення дозволяють вийти на новий етап розвитку та зайняти нове місце в конкурентній боротьбі за споживчі вподобання, чим і зумовлюється актуальність роботи. Системні інновації важливі для будь-якого типу підприємств, особливо для високотехнологічних, які становлять більшу частку наявних у теперішньому часі. Інноваційний маркетинг по суті являє собою систему нововведень для товарів, які вже існують, технологій та різноманітних послуг.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2508
Appears in Collections:Виступи, тези / Інститут економіки і управління



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.