Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2511
Title: Взаємозв’язок регламентації рекламної діяльності та фінансової політики підприємства
Authors: Горбас, К.О.
Держак, Н.О.
Keywords: рекламна діяльнысть
реклама
Issue Date: 2018
Publisher: Східноукраїнський національний унівесритет імені Володимира Даля
Citation: Горбас К.О., Держак Н.О. Взаємозв’язок регламентації рекламної діяльності та фінансової політики підприємства / К.О. Горбас, Н.О. Держак // Пріоритети розвитку фінансової системи : традиції, моделі, перспективи : матеріали V міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Сєвєродонецьк, 13 квітня 2018р. - СНУ ім.В.Даля. - 2018. - С. 117-118.
Abstract: Розвиток ринкових відносин і жорстка конкуренція вимагає від виробників товарів і послуг використовувати усі доступні засоби, щоб якомога яскравіше заявити про себе та свій продукт, тож сьогодні реклама відіграє важливу роль у досягненні успіху будь-якого підприємства.
Description: Система саморегулювання в Україні ще не до кінця сформувалася, але очевидно одне: рекламний бізнес в Україні недостатньо сильний, щоб відстоювати свої корпоративні інтереси перед законодавцями і доказати право на саморегулювання в сфері бізнесу.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2511
Appears in Collections:Виступи, тези / Інститут економіки і управління
Держак Наталія Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Горбас2_Конф каф ФБС 2018.pdf157,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.