Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2512
Title: Міжнародний маркетинг як основа глобалізаційних процесів
Authors: Горбас, К.О.
Держак, Н.О.
Keywords: маркетинг
світовий ринок
міжнародний маркетинг
Issue Date: 2018
Publisher: Східноукраїнський національний унівесритет імені Володимира Даля
Citation: Горбас К.О. Міжнародний маркетинг як основа глобалізаційних процесів / К. О. Горбас, Н. О. Держак // Технологія-2018 : матеріали ХХІ міжнар. наук.-практ. конф., м. Сєвєродонецьк, 21 квітня 2018 р. - Сєвєродонецьк : СНУ ім. В. Даля., 2018. - С. 168-170.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2512
Appears in Collections:Виступи, тези / Інститут економіки і управління
Держак Наталія Олександрівна

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гобрас3_Технология 2018_Ч2.pdf1,22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.