Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2602
Title: Сучасне ціноутворення в маркетингу
Authors: Черна, Ю.С.
Салогубова, В.М.
Keywords: ціноутворення
маркетинг
Issue Date: 2019
Publisher: Східноукраїнський національний унівесритет імені Володимира Даля
Citation: Черна Ю.С., Салогубова В.М. Сучасне ціноутворення в маркетингу: матеріали XХIІ міжнародної науково-технічної конференції «Технологія-2019» (26 - 27 квітня 2019 р. м. Сєвєродонецьк). – СНУ ім.В.Даля, 2019. – С.139-140.
Abstract: Розглянуто питання сучасного ціноутворення в маркетингу
Description: Як і більшість маркетингових рішень, ціноутворення – це мистецтво.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2602
Appears in Collections:Виступи, тези / Інститут економіки і управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Черна-Технология 2019_Ч2 (1).pdf1,16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.