Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/262
Title: Аналіз причин виникнення пошкоджень шворневих балок рам кузовів вагонів швидкісних електропоїздів
Other Titles: ANALYSIS OF THE DAMAGES OCCURRENCE CAUSES OF DRAWBARS OF BODY FRAMING OF HIGH-SPEED TRAINS WAGONS
Анализ причин возникновения повреждений шкворневых балок рам кузовов вагонов скоростных электропоездов
Authors: Дьомін, Р.Ю.
Черняк, Г.Ю.
Кравченко, К.О.
Михайлюк, А.В.
Domin, R.Y.
Chernyak, А.Y.
Kravchenko, К.А.
Mihaylyuk, А.V.
Дёмин, Р.Ю.
Черняк, А.Ю.
Кравченко, Е.А.
Михайлюк, А.В.
Keywords: швидкісний електропоїзд
шворнева балка
втомні пошкодження
теорія прийняття рішень
система експертних оцінок
ранжирування чинників
скоростной электропоезд
шкворневая балка
усталостные повреждения
теория принятия решений
система экспертных оценок
ранжирования факторов
high-speed train
drawbar
fatigue damages
decision-making theory
system of peer expert assessment
factors ranking
Issue Date: 2014
Publisher: СНУ ім. В.Даля
Citation: Дьомін Р.Ю. Аналіз причин виникнення пошкоджень шворневих балок рам кузовів вагонів швидкісних електропоїздів / Р.Ю.Дьомін, Г.Ю.Черняк, К.О.Кравченко, А.В.Михайлюк // Наукові вісті Далівського університету. - Сєвєродонецьк: Вид-во СНУ ім. В. Даля
Abstract: В статті розглядається проблема виникнення пошкоджень шворневих балок кузовів вагонів швидкісних електропоїздів певного типу. Встановлено п’ять можливих причин пошкоджень. Для визначення основних причин застосовано методи теорії прийняття рішень. На підставі аналізу ряду методів та наявної інформації щодо пошкоджень обрано метод експертного оцінювання для визначення найбільш значущих чинників серед можливих. За результатами виконаного експертного оцінювання встановлено, що найбільш вагомим чинником втомних пошкоджень стало нераціональне розташування міст кріплення кронштейнів гасителів коливань виляння, прикріплених до шкворневих балок рам кузовів вагонів.
В статье рассматривается проблема возникновения повреждений шкворневых балок кузовов вагонов скоростных электропоездов определенного типа. Установлено пять возможных причин повреждений. Для определения основных причин применены методы теории принятия решений. На основании анализа ряда методов и имеющейся информации относительно повреждений выбран метод экспертного оценивания для определения наиболее значимых факторов среди возможных. По результатам выполненного экспертного оценивания установлено, что наиболее весомым фактором усталостных повреждений стало нерациональное расположение мест крепления кронштейнов гасителей колебаний виляния, прикрепленных к шкворневым балкам рам кузовов вагонов.
The article addresses the problem of drawbars damages origin of body framing of wagon highspeed trains of certain type. There are five established possible causes of damage. For identification of the essential causes the underlying methods decision theory are applied. On the basis of a number of techniques and information available on injuries the method of expert assessment for identifying the most important factors among possible is chosen. According to the results of the expert evaluation it is found that the most significant factor of fatigue damages was irrational disposition of mounting bridges of brackets of oscillation wiggle attached to the drawbars of body framing of wagon bodies.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/262
Appears in Collections:Кравченко Катерина Олександрівна
Тези доповідей, виступи на конференцях/ кафедра машинобудування та прикладної механіки
№ 11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf1,84 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.