Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2626
Title: Обґрунтування ідеї ітеративно-зворотного розрахунку критичного шляху розв’язання «м’яких» проблемних ситуацій на прикладі планування навчального процесу
Authors: Кривуля, П.В.
Krivulia, P.V.
Krivulya, P.V.
Тіщенко, С.Ф.
Тищенко, С.Ф.
Tishenko, S.F.
Keywords: метод критического пути
метод критичного шляху
сетевое планирование
мережеве планування
планирование учебного процесса
планування навчального процесу
"мягкие" проблемные ситуации
м’які проблемні ситуації
Issue Date: 25-Feb-2019
Publisher: ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановського
Citation: Кривуля П. В. Обґрунтування ідеї ітеративно-зворотного розрахунку критичного шляху розв’язання «м’яких» проблемних ситуацій на прикладі планування навчального процесу [Електронний ресурс] / П. В. Кривуля, С. Ф. Тищенко // Проблеми обліку, аудиту, аналізу та оподаткування в умовах глобалізації економіки : зб. матер. ІІ всеукр. наук.–практ. інтернет-конф., 25 лютого 2019 р. – Кривий Ріг: ДонНУЕТ ім. М. Туган-Барановського, 2019. – C. 414-419.
Abstract: Головна властивість пропозиції – це ітеративні розрахунки мережевого планування зі зворотною координацією складу та тривалості предметних модулів, які на кожній ітерації слід зменшувати, починаючі з максимальних значень тривалості дій або трудомісткості робіт, послідовно наближаючись до встановленого обмеження загальної тривалості як інституційно зумовленому значенню тривалості. Таке рішення має найкращім чином задовольняти потребу у рамочній (за Гербертом Саймоном) насиченості за змістом та напруженістю змістовних модулів підготовки фахівця академічного рівня.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2626
Appears in Collections:Виступи, тези
Кривуля Павло Вікторович
Виступи, доповіді, тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019-Conf_DonUET_25.02.2019-414-419.pdf519,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.