Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2794
Title: Формат роздрібної торгівлі як форма позиціонування торговельного підприємства
Authors: Штапаук, С.С.
Shtapauk, S.S.
Keywords: торговельні підприємства
торговые предприятия
формат роздрібної торгівлі
формат розничной торговли
позиционування
позиционирование
Issue Date: 2017
Publisher: Мачулін
Citation: Штапаук С. С. Формат роздрібної торгівлі як форма позиціонування торговельного підприємства [Текст] / С. С. Штапаук ; Мін-во освіти і науки України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, Ін-т хімічн. технологій СНУ ім. В. Даля, Наук.-техн. установа «ІХТПЕ», комунальний заклад «Луганська обласна мала академія учнівської молоді» // Актуальні проблеми науково-промислового комплексу регіонів : Матеріали III-ої всеукраїнської наук.-практ. конференції, 18–24 квітня 2017 р., Рубіжне. — Харків : Мачулін, 2017. — С. 121–123.
Abstract: Торговельні підприємства зостаються самою чисельною галузевою групою підприємств в України. Разом з тим, якість самої роздрібної торгівлі за останнє десятиріччя майже не підвищилася. Це, з одного боку, свідчить про недостатню насиченість роздрібного ринку, а з іншого боку, вказує на наявність значного потенціалу в конкурентній боротьбі. Торгівельне підприємство у виборі свого позиціонуванні має обирати не лише предметну спеціалізацію, а також і форму організації як параметр позиціонування. Такий стан речей притаманний торгівлі та особливо роздрібній торгівлі та майже зовсім вилучається з питань позиціонування для виробничих підприємств.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/2794
Appears in Collections:«Актуальні проблеми науково-промислового комплексу регіонів»
Виступи, тези / Інститут економіки і управління



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.