Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3221
Title: Ринок як основа транспортного сервісу
Other Titles: Market as the basis of transport service
Authors: Кириченко, І.О.
Кузьменко, Н.М.
Чеканов, Д.І.
Kirichenko, I.
Kuzmenko, N.
Chekanov, D.
Keywords: транспортний ринок
якість продукції
якість послуг
транспортне обслуговування
transport market
product quality
quality of services
transport service
Issue Date: 2019
Publisher: Східноукраїнський національний унівесритет імені Володимира Даля
Citation: Кириченко І. О. Ринок як основа транспортного сервісу / І. О. Кириченко, Н. М. Кузьменко, Д. І. Чеканов // Логістичне управління та безпека руху на транспорті : зб. наук. праць наук.-практ. конф., 14-16 жовтня 2019 р., м. Лиман (Донецька обл.) / відп. ред. Н. Б. Чернецька-Білецька. - Сєвєродонецьк : СНУ ім. В. Даля, 2019. - С. 51 -54.
Abstract: Розвиваючи сервіс, перевізнику необхідно володіти інформацією про те, які послуги і чому хочуть використовувати вантажовласники, про ціни (тарифи), які клієнти готові заплатити, про те, в яких регіонах потреба в перевезеннях певного вантажу найбільш висока, де перевезення можуть принести найбільший прибуток. На основі результатів дослідження ринку визначена структура рухомого складу, які залізничні лінії і яке господарство перевізника найбільш вигідно інвестувати для їх розвитку, яким чином перевізник повинен організувати доставку вантажу, як треба проводити компанію по впровадженню в практику нових форм обслуговування.
Developing a service, a carrier needs to have information about what services and why cargo owners want to use, about prices (tariffs) that customers are willing to pay, about in which regions the need for transportation of a certain cargo is highest, where transportation can bring the greatest profit. Based on the results of market research, the structure of the rolling stock is determined, which railway lines and which carrier's economy are most profitable to invest for their development, how the carrier should organize the delivery of cargo, how the company should be implemented to introduce new forms of service .
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3221
Appears in Collections:Кириченко Ірина Олексіївна
Тези, виступи на конференціях
«Логістичне управління та безпека руху на транспорті», науково-практична конференція здобувачів вищої освіти та молодих вчених, 14-16 листопада 2019 року м. Лиман (Донецька обл.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сборник ЛУБРТ 11.2019_51-54.pdf201,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.