Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3325
Title: Щодо змісту та спрямованості попереднього маркетингового дослідження з точки зору інтерпретації релевантності його розміру та структури бюджету
Authors: Шестопалов, В.И.
Шестопалов, В.І.
Shestopalov, V.I.
Keywords: бюджет попереднього маркетингового дослідження
бюджет предварительного маркетингового исследования
Issue Date: Feb-2020
Publisher: ПНПУ ім. К. Д. Ушинського
Citation: Шестопалов В. І. Щодо змісту та спрямованості попереднього маркетингового дослідження з точки зору інтерпретації релевантності його розміру та структури бюджету / В. І. Шестопалов // Південноукраїнські наукові студії : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, 19 груд. 2019 р., м. Одеса / наук. ред.: О. Б. Петінова. – Одеса: ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2020. – С. 58-61.
Abstract: Попереднє дослідження використовується для доречного зменшення розміру та раціоналізації структури бюджету маркетингових досліджень, що слід розуміти як два послідовних завдання: визначення структури, визначення розміру складових структури. Складові попереднього дослідження спрямовані саме на визначення структурних характеристик бюджету маркетингового дослідження: перший блок є скоріше підготовчим, ніж самостійним. Але за інструментарієм обидва етапи можуть бути самостійними видами робіт, що розглянуто у доповіді.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3325
Appears in Collections:Виступи, тези / Інститут економіки і управління
Виступи, доповіді, тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pivdennoukrainski naukovi studii_19_12_2019_58-61_shestopalov.pdf463,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.