Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3363
Title: Дослідження системи організації сортувальної роботи і вагонопотоків на залізничному транспорті
Other Titles: Research system organization of sortive work and wagons on railway transport
Authors: Брагін, М.І.
Макєєва, A. Г.
Грєков, В.Ю.
Гайдаєнко, О.Я
Bragin, M.
Makieva, A.
Griekov, V.
Gaidaenko, O.
Keywords: система
вагонопотік
переробка
сортувальна робота
формування поїздів
обслуговування
system
car-stream
processing
sorting
train formation
maintenance
Issue Date: 2017
Publisher: Східноукраїнський національний унівесритет імені Володимира Даля
Citation: Дослідження системи організації сортувальної роботи і вагонопотоків на залізничному транспорті / М. І. Брагін, А. Г. Макєєва, В. Ю. Грєков, О. Я. Гайдаєнко // Логістичне управління та безпека руху на транспорті : зб. матеріалів конф., 5-7 жовтня 2017 р., м. Лиман (Донецька обл.) / М-во освіти і науки України, Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля [та ін.] ; [за ред. Н. Б. Чернецької-Білецької]. – СНУ ім. В. Даля, 2017. – С. 23 - 26.
Abstract: В системі організації переробки вагонопотоків основними елементами є сортувальні станції, основними кількісними показниками їх роботи є транзитні вагонопотоки з переробкою і без переробки, а основними якісними показниками - простої на сортувальних станціях транзитних вагонів з переробкою і без переробки. В роботі доведено, що ні потужність, ні співвідношення в транзитному вагонопотоці вагонів з переробкою та без переробки не справляють однозначного впливу на простої вагонів на сортувальних станціях. Побудовано гістограми розподілу сортувальних станцій за простоєм транзитного вагона з переробкою та без переробки. В результаті виконаних досліджень опрацьовано базову математичну модель для прогнозування простоїв транзитних вагонів з переробкою на сортувальних станціях і термінів доставки вантажів на конкретних маршрутах, яка враховує, крім потужності середньодобових вагонопотоків з переробкою та без переробки, ще й такі чинники, як кількість вагонів в составах поїздів на маршруті, кількість призначень плану формування поїздів сортувальної станції, кількість підходів до неї, простої вагонів в попередньому періоді.
In system organization processing of railways, main elements are sorting stations, main quantitative indicators their work are transit car-flows with processing and without processing, and basic quality indicators are simple in sorting stations transit wagons with processing and without processing. It is proved in paper that neither power nor ratio in transit carloads with processing and without processing does not have an unambiguous effect on simple wagons at marshalling yards. The histograms distribution sorting stations with idle time transit car with processing and without processing are constructed. As result performed studies, basic mathematical model was processed to predict idle times transit wagons with processing at marshalling yards and terms delivery of goods on specific routes, which takes into account, in addition average daily carloads with processing and without processing, also factors such as number wagons in trains on route, number assignments for train formation plan sorting station, number approaches to it, simple wagons in previous period.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3363
Appears in Collections:Тези, виступи на конференціях
«Логістичне управління та безпека руху на транспорті», 5-7 жовтня 2017 р., м. Лиман (Донецька обл.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник ЛУБРТ_2017_23-26.pdf392,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.