Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3417
Title: Підсилення хребтової балки вагонів-зерновозів з метою ресурсозбереження
Other Titles: Amplification of the spinal beam of grain-wagon cars with the purpose of resource-saving
Authors: Фомін, О.В.
Прокопенко, П.М.
Коваленко, В.В.
Сапронова, С.Ю.
Fomin, O.
Prokopenko, P.
Keywords: транспортна механіка
вагон-зерновоз
несучі системи
модернізація
опір динамічним зусиллям
ресурсозбереження
transport mechanics
grain-car
carrier systems
modernization
resistance to dynamic efforts
resource conservation
Issue Date: 2017
Publisher: Східноукраїнський національний унівесритет імені Володимира Даля
Citation: Підсилення хребтової балки вагонів-зерновозів з метою ресурсозбереження / О. В. Фомін, П. М. Прокопенко, В. В. Коваленко, С.Ю. Сапронова // Логістичне управління та безпека руху на транспорті : зб. матеріалів конф., 5-7 жовтня 2017 р., м. Лиман (Донецька обл.) / М-во освіти і науки України Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля [та ін.] ; [за ред. Н. Б. Чернецької-Білецької]. – СНУ ім. В. Даля, 2017. – С. 175 - 180.
Abstract: За останні роки відбулося значне старіння експлуатаційного парку зерновозів. Середній вік зерновозів в Україні становить 27,4 року, що на 2,8 року (на 12%) більше середнього значення по країнах СНД і Балтії. Також необхідно відзначити, що 69% українських зерновозів експлуатуються понад 27 років при нормативному терміні експлуатації 30 років. Темпи списання зерновозів в Україні в найближчі роки будуть складати 1,5-2,0 тис. вагонів на рік. В роботі представлене висвітлення особливостей та результатів проведених науково-прикладних досліджень з конструктивної протидії виникненню тріщин в несучих системах вагонів-зерновозів моделі 19-752. При цьому викладено виявлені особливості розташування та виникнення тріщин. Наведено запропоноване технічне рішення з протидії цим тріщинам.
In recent years there has been a significant aging of the operational fleet of grain trucks. The average age of grain carriers in Ukraine is 27.4 years, which is 2.8 years (12%) higher than the average for CIS and Baltic countries. It should also be noted that 69% of Ukrainian grain trucks are operated for more than 27 years with a standard service life of 30 years. The rate of write-off of grain carriers in Ukraine in the coming years will be 1.5-2.0 thousand cars per year. The paper presents the coverage of the features and results of scientific and applied research on the constructive counteraction to the occurrence of cracks in the bearing systems of the grain-car wagons model 19-752. At the same time, the peculiarities of the location and appearance of cracks are revealed. The suggested technical solution for counteracting these cracks is given.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3417
Appears in Collections:«Логістичне управління та безпека руху на транспорті», 5-7 жовтня 2017 р., м. Лиман (Донецька обл.)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник ЛУБРТ_2017_175-180.pdf749,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.