Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3497
Title: Нечітке оцінювання стану управління маркетинговою діяльністю з метою визначення резервів використання маркетингового потенціалу
Authors: Божич, К.В.
Чорна, О.Ю.
Keywords: маркетингова діяльність
маркетинговий потенціал
Issue Date: 22-Jun-2020
Publisher: ХНТУ
Citation: Божич К. В. Нечітке оцінювання стану управління маркетинговою діяльністю з метою визначення резервів використання маркетингового потенціалу / К. В. Божич, О. Ю. Чорна // Актуальні проблеми розвитку фінансової системи України в умовах інтеграційних та глобалізаційних процесів : зб. матеріалів І Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Херсон, 22 червня 2020 р.). – Херсон : ХНТУ, 2020. – С. 215-217.
Abstract: Поєднання у одній системі оцінювання, по-перше, критеріїв ефективності та економічної безпеки, по-друге, цілей стратегічних, маркетингових та фінансових, по-третє, портфельного (зазвичай кількісного) моделювання та нечіткого оцінювання різних параметрів умов дії та портфельної пропозиції, по-четвертих, враховуючих потреби використання внутрішніх та зовнішніх можливостей, які прийнято називати потенціалом, але які стають складним об’єктом оцінювання як невикористаних резервів потенціалу так і резервів створення потенціалу, – все це стає поєднуваними аспектами єдиного комплексу складних та актуальних завдань майбутніх досліджень у області нечіткого оцінювання фінансового стану управління маркетинговою діяльністю з метою визначення резервів використання маркетингового потенціалу.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3497
Appears in Collections:Виступи, тези / Інститут економіки і управління
Чорна Ольга Юріївна
Виступи, доповіді, тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
APRFSUUIGP_22.06.2020_215-217.pdf923,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.