Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3533
Title: Питання управління номенклатурою та асортиментом підприємства
Authors: Божич, К.В.
Чорна, О.Ю.
Keywords: маркетингова діяльність
маркетинговая деятельность
асортимент
ассортимент продукции
Issue Date: Apr-2020
Publisher: СНУ ім. В.Даля
Citation: Божич К. В. Питання управління номенклатурою та асортиментом підприємства / К. В. Божич, О. Ю. Чорна // Технологія-2020 : матеріали XXIII міжн. наук.-техн. конф. 24-25 квітня 2020 р., м. Сєвєродонецьк / [укл. В. Ю. Тарасов]. – Сєвєродонецьк : Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля, 2020. – С. 209-211.
Abstract: Управління формуванням асортименту товарів на підприємстві є складним процесом, на який впливає безлич проблемних питань та обставин. За сучасних умов асортимент товарів багатьох підприємств формується випадково, хоча саме формування асортименту передує вирішенню питань ціни, займання економічної ніши, управління відносинами з покупцями, планування прибутку і взагалі ефективності. Саме з такої домінуючої позиції у плануванні цього питання слід його розглядати.
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/3533
Appears in Collections:Виступи, тези / Інститут економіки і управління
Чорна Ольга Юріївна
Виступи, доповіді, тези
Технологія-2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tehnologia2020_bozhych.pdf1,42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.