Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 20.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Основні принципи організації маркетингової служби на підприємствіКолінько, В.В.
2016Основні функціональні складові економічної безпеки інтегрованої промислової структуриЧорна, О.Ю.; Сhernay, O.Y.
2017Кадрова безпека інтегрованої промислової структури: поняття, склад та основні загрозиЧорна, О.Ю.; Сhernay, O.Y.
2020-06-22Нечітке оцінювання стану управління маркетинговою діяльністю з метою визначення резервів використання маркетингового потенціалуБожич, К.В.; Чорна, О.Ю.
2020-04Питання управління номенклатурою та асортиментом підприємстваБожич, К.В.; Чорна, О.Ю.
2019Переваги і недоліки використання віртуальних серверів в бізнес-аналізі українських підприємствНесенюк, А.С.; Чорна, О.Ю.
2019Стратегічне планування як основа конкурентоспроможності підприємстваГорбас, К.О.; Чорна, О.Ю.
2019Сучасний стан та проблеми митного адміністрування на території Луганської областіНесенюк, А.С.; Чорна, О.Ю.
2019Government relations-менеджер: вимоги, особливості діяльності та завданняЛьовкіна, О.О.; Чорна, О.Ю.
2016Управління правами власності, економічні перспективиКравченко, О.І.; Чорна, О.Ю.