Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/664
Title: Применение теории подобия для моделирования сопротивления движению рельсового экипажа
Other Titles: Застосування тео- рії подібності для моделювання опору руху рейкового екіпажа
Application of the similarity theory for modeling the motion resistance of the rail vehicle
Authors: Семенов, С.А.
Semenov, S.
Семенов, С.О.
Михайлов, Е.В.
Михайлов, Є.В.
Mikhailov, E.
Keywords: критерии
масштаб
размерность
параметр
сопротивление движению
теория подобия
критерії
теорія подібності
масштаб
розмірність
параметр
опір руху
criterion
the theory of similarity
scale
dimension
resistance to movement
Issue Date: 2015
Citation: Применение теории подобия для моделирования сопротивления движению рельсового экипажа / С.А. Семенов , Е.В. Михайлов // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 1 (218). - С. 85 - 89.
Abstract: В статье рассматривается использование теории подо- бия для анализа силы сопротивления при движении те- лежки рельсового экипажа в модельном эксперименте. На основе анализа исследований по моделированию и при- менению теории подобия выделены ряд параметров, вли- яющих на функциональную зависимость сопротивления движению колес транспортных средств. На основании π- теоремы классическим способом определены критерии подобия с учетом ограничений, определяющих динамику системы, методом анализа размерностей. Результаты исследований дают основания получить достоверные данные при проведении стендовых испытаний.
У статті розглядається використання теорії поді- бності для аналізу сили опору при русі візка рейкового екі- пажа. На основі ретельного аналізу з моделювання і за- стосування теорії подібності виділено низку параметрів, задіяних у системі і впливають на функціональну залеж- ність опору руху коліс транспортних засобів. На підставі π-теореми класичним способом визначено критерії подіб- ності з урахуванням обмежень, що визначають динаміку системи, методом аналізу розмірностей. Перевірена незалежність вибраних основних оди- ниць (базисних параметрів системи). Виведені критерії подібності небазисних параметрів у матричному вигляді, після чого здійснена перевірка результату. Отримані критерії подібності, як складові функціональної залежно- сті опору були експериментально перевірені. Для чого ви- користовувався критерій Ньютона, що застосовується для такого типу явищ з урахуванням опису безрозмірних комплексів. Результати досліджень дають підстави отримати достовірні дані при проведенні стендових ви- пробувань.
The article discusses the use of similarity theory for the analysis of resistance during movement of the trolley rail vehicle. On the basis of careful analysis, modeling and application the theory of similarity to the selected number parameters involved in the system and affect the functional dependence of the resistance movement of the wheels of the vehicles. Showing their dimensions. Based on the π-theorem is a classical method defined similarity criteria and constraints that determine the dynamics of the system by the method of dimensional analysis. Verified the independence of the selected basic units (basic system). Derived similarity criteria debasing parameters in matrix form, and then performed the audit result. The obtained similarity criteria, as components of the functional dependence the resistance were experimentally verified. For which we used the criterion of Newton applicable for this type of phenomena, taking into account the description of dimensionless complexes. The research results give grounds to obtain reliable data for bench testing
URI: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/664
Appears in Collections:Семенов Станіслав Олександрович
№ 1 (218)
Статті кафедри "Логістичне управління та безпека руху на транспорті"
Михайлов Євген Валентинович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vestnik_1-218-2015 085-089.pdf796,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.