Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/722
Название: Сучасні методи підвищення якості сервісного обслуговування на залізничному транспорті
Другие названия: Modern methods of improving the quality of service in rail transport.
Авторы: Загорій, К.Е.
Шворнікова, Г.М.
Zagoriy, K.
Shvornikova, A.
Ключевые слова: сервіс
залізничний вокзал
якість
пасажир
перевезення
транспортні послуги
сервісне обслуговування
service
railway station
quality
passenger transport
transport services
Дата публикации: 2015
Издательство: СНУ ім. В.Даля
Библиографическое описание: Загорій К.Е. Сучасні методи підвищення якості сервісного обслуговування на залізничному транспорті / К.Е. Загорій, Г.М. Шворнікова // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2015. - № 1 (218). - С. 240 - 243.
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто та запропоновано до впровадження методи підвищення рівня сервісного обслуговування на об’єктах інфраструктури залізничного транспорту, що дозволять довести сервіс до відповідності європейським стандартам. Виконано аналіз зміни якості обслуговування клієнтів на вокзалах при впровадженні програми «Таємничий покупець», що свідчить про позитивну динаміку зміни рівня сервісного обслуговування. Запропоновано доповнити систему оцінки сукупного рівня сервісного обслуговування на залізничних вокзалах оціночним показником «персонал». Розглянуто методику розрахунку показника «персонал» і сформована оцінка сукупного рівня сервісного обслуговування на залізничних вокзалах.
The article discusses and proposes to introduce methods to improve the level of service at the facilities of the railway infrastructure, which will bring the service to meet European standards. Just present a proposal for the improvement of the navigation system in the building of the railway station, providing search for the shortest path movement of passengers on the basis of a ternary operation. The analysis of changes in the quality of customer service at stations in the implementation of the "mystery shopper", indicating that the positive dynamics of changes in the level of service. Invited to complete evaluation system combined level of service at railway stations Performance Indicators "staff". The method of calculating the index "staff" and form an estimate of the aggregate level of service at railway stations.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/722
Располагается в коллекциях:№ 1 (218)
Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
vestnik_1-218-2015 240-.pdf716,96 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.