Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/786
Название: Перспективні напрями досліджень з удосконалення залізничного гальмівного обладнання
Другие названия: Determining perspective tendencies of railway braking equipment improvement methods
Авторы: Горбунов, М.І.
Просвірова, О.В.
Кравченко, К.О.
Ковтанець, М.В.
Gorbunov, N.
Prosvirova, O.
Kravchenko, K.
Kovtanets, M.
Ключевые слова: залізничний транспорт
принципи розвитку
експертне оцінювання
гальмівна система
енергоефективність
railway transport
developement principles
expert evaluation
brake system
energy efficiency
Дата публикации: 2016
Издательство: СНУ ім. В.Даля
Библиографическое описание: Перспективні напрями досліджень з удосконалення залізничного гальмівного обладнання / М.І.Горбунов, О.В.Просвірова, К.О.Кравченко, М.В.Ковтанець // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. - 2016. - № 1 (225). - С. 44 - 49.
Краткий осмотр (реферат): Згідно з пріоритетними напрямами розвитку міжнародної залізничної системи розроблені методи підвищення енергоефективності та безпеки руху за рахунок управління фрикційною передачею «колесо-рейка», управління трибологічними і теплофізичними процесами фрикційних елементів гальм. Запобігання юзу, надійність екстреного гальмування, забезпечення стабільного коефіцієнта зчеп- лення колеса з рейкою - важливі завдання, вирішення яких сприятиме значному зниженню ризику виникнення аварійних ситуацій, підвищенню рівня безпеки пасажирів, збереження вантажів, уникненню екологічних катастроф. Впровадження запропонованих інноваційних методів управління температурою гальмових фрикційних поверхонь сприятиме подальшому розвитку високошвидкісного руху залізничного транспорту.
In accordance with priority directions of development of international railway systems was developed a system of methods for increasing the efficiency and traffic safety by controlling the friction transmission "wheel-rail", control tribological and thermophysical processes of the friction elements of the brakes. Prevent skidding and reliability of the emergency braking, to ensure stable cohesion coefficient of wheel and rail, is an important task, the solution of which contributes to a significant reduction in the risk of accidents leading to negative environmental consequences. The proposed innovative methods to manage the temperature of the brake friction surfaces will contribute to the further development of high-speed locomotives.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/786
Располагается в коллекциях:№ 1 (225)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Vestnik_1 044.pdf506,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.