Фоміна, А. М.Ловська, А. О.Горбунов, М. І.2023-07-262023-07-262020Фоміна А. М. Вплив повздовжньо-динамічних навантажень на міцність гальмової важільної передачі візка вагона, обладнаного новим концептом упряжного пристрою / А. М. Фоміна, А. О. Ловська, М. І. Горбунов // Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. –2020. – № 5 (261). – С. 67-73. DOI : https://doi.org/10.33216/1998-7927-2020-261-5-67-7310.33216/1998-7927-2020-261-5-67-73https://dspace.snu.edu.ua/handle/123456789/691Досліджено повздовжню навантаженість вантажного поїзда, обладнаного новими концептами упряжного пристрою. Встановлено, що використання концепту упряжного пристрою дозволяє знизити повздовжню навантаженість поїзда майже на 30% у порівнянні з типовою схемою взаємодії локомотива з вагонами. Проведено розрахунок на міцність гальмової важільної передачі вантажного вагона, обладнаного новим концептом упряжного пристрою. При цьому максимальні еквівалентні напруження в елементах гальмової важільної передачі нижчі майже на 35% у порівнянні з типовою схемою Проведені дослідження сприятимуть створенню інноваційних конструкцій рухомого складу з покращеними техніко-економічними та динамічними показниками.ukВплив повздовжньо-динамічних навантажень на міцність гальмової важільної передачі візка вагона, обладнаного новим концептом упряжного пристроюArticle629.463упряжний пристрійповздовжня динамікадинамічна навантаженістьнесуча конструкціяміцністьгальмова важільна передача