Кельріх, М. Б., Фомін, О. В., Прокопенко, П. М., Сова, С. С.Кельріх, М. Б., Фомін, О. В., Прокопенко, П. М., Сова, С. С.Кельріх, М. Б., Фомін, О. В., Прокопенко, П. М., Сова, С. С.Кельріх, М. Б., Фомін, О. В., Прокопенко, П. М., Сова, С. С.2025-01-072025-01-072020Кельріх, М. Б., Фомін, О. В., Прокопенко, П. М., Сова, С. С. (2020). Теоретичні аспекти визначення залишкового ресурсу вагона-цистерни для небезпечних вантажів. Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, № 5(221), 5-9. doi : 10.33216/1998-7927-2020-261-5-5-9.10.33216/1998-7927-2020-261-5-5-9https://dspace.snu.edu.ua/handle/123456789/1671В статті виконаний детальний аналіз сучасного стану експлуатаційного парку залізничних вагонів-цистерн для транспортування небезпечних вантажів залізницями України. Аналіз показує, що залізничні вагони-цистерни для перевезення небезпечних вантажі значною мірою ви- черпали свій ресурс. Технічний стан вагонів-цистерн після проведення планових видів ремонту свідчить про те, що більша їх частина знаходиться в справному технічному стані. З метою продовження безпечної експлуатації з терміном служби, що вичерпаний виконується технічне діагностування і випробування вагонів-цистерн.ukцистернавипробуванняаварійна ситуаціягерметичністьпродовження строку службиТеоретичні аспекти визначення залишкового ресурсу вагона-цистерни для небезпечних вантажів.Article