Бабенко, C. А.2024-12-142024-12-142023Бабенко C. А. Нові підходи в кадровій політиці загального закладу середньої освіти як забезпечення гендерного розвитку. Наукові вісті Далівського університету. 2023. №25.https://doi.org/10.33216/2222-3428-2023-25-12https://dspace.snu.edu.ua/handle/123456789/1579В статті розглянуто зміст та сутність кадрової політики на засадах гендерного підходу в управлінні закладом загальної середньої освіти. Указані існуючи проблеми в кадровому менеджменті в сфері освіти. Визначено, що в наукових роботах не відбиваються особливості українського менталитету. Показана головна мета ефективного кадрового менеджменту в закладах освіти. Описані сучасні тенденції еволюції кадрового менеджменту. Показана важливість вмотивованості вчителів як реалізаторів освітніх реформ. Доведено, що реалізація потреб вчителя у саморозвитку, самоактуалізації та визнанні досягнень є важливим чинником підвищення ефективності педагогічної праці. Виказана думка, що виховання молоді в умовах рівних прав та можливостей буде сприяти прояву найкращих лідерських якостей, які допоможуть відродженню економічної ситуації в країні. Наголошено на актуальності формування гендерночутливиго суспільства саме в закладі загальної середньої освіти. Підкреслено, що забезпечення рівних прав жінок та чоловіків є принципово важливою складовою процесів демократизації, маркером європейського вибору України, який обов’язково повинен бути втіленим для забезпечення гендерної рівності; показана важливість використання жіночої праці для розвитку і стабілізації економіки держави; розкрито специфіку застосування гендерного підходу у формуванні особистості. Зазначено, що робота в команді запобігає проявам гендерних стереотипів, а партнерство та егалітарність у відносинах адміністрації та колективу-запорука здійснення реформ.ukкадровий менеджментгендергендерний підхідособистістькомандаНові підходи в кадровій політиці загального закладу середньої освіти як забезпечення гендерного розвитку.Article37:378+316