Ковтанець, М. В.Горбунов, М. І.Дьомін, Ю. В.Фомін, О. В.Поркуян, О. В.Бойко, Г. О.Могила, В. І.Нєженцев, О. Б.Ноженко, О. С.Кравченко, К. О.Костюкевич, О. І.Кічкіна, О. І.Кузьменко, С. В.Сергієнко, О. В.Михайлов, Є. В.Бєлоусова, Л. І.Морнева, М. О.Серєбряк, К. І.Дьомін, Р. Ю.Воронцов, Б. С.Ноженко, В. С.Просвiрова, О. В.Кара, С. В.Семенов, С. О.Кічкін, О. В.Фомiна, А. М.Ковтанець, Т. М.Сова, С. С.Фомiн, В. В.Коваленко, В. В.Бурлуцький, О. В.Коротенко, Б. М.Бiловол, Є. О.Лисенко, Ю. В.2025-01-062025-01-062020Створення багатофункціональних наукомістких методів енергетичного керування інженерією поверхонь контакту "колесо-рейка" для забезпечення еколого-ефективної передачі потужності : Звіт про НДР (заключ.) / Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля ; Керівник роботи М. В. Ковтанець. – 0117U000561. – Сєвєродонецьк, 2020. – 297 с. doi: https://doi.org/10.33216/ReportSNU(0117U000561)-2020-297https://doi.org/10.33216/ReportSNU(0117U000561)-2020-297https://dspace.snu.edu.ua/handle/123456789/1646ukтранспортний засібтепловозтягово-зчіпні якостіенергетична ефективністьфрикційна взаємодіязчеплення колеса з рейкоюсухий лідтеплова задача тертядискове гальмобезпека рухуекспериментальні дослідженняенергетичне керуванняопір рухуризик аварійСтворення багатофункціональних наукомістких методів енергетичного керування інженерією поверхонь контакту "колесо-рейка" для забезпечення еколого-ефективної передачі потужності : Звіт про НДР (заключ.)Technical Report629.4; 625.032; 621.873; 658.5