Кривуля, П. В.Тіщенко, С. Ф.2025-05-192025-05-192019Кривуля П. В., Тіщенко С. Ф. Ітеративно-зворотне розв’язання «надскладних» проблемних ситуацій мережевого планування з недетермінованою множиною робіт на прикладі складання адаптивного плану навчального процесу. Наукові вісті Далівського університету. 2019. № 16.https://dspace.snu.edu.ua/handle/123456789/2126Рекомендації планування й організації навчання за допомогою мережевого планування вимагають ревізії, оскільки в сучасних умовах необхідності забезпечувати адаптованість і адаптивність здобувачів вищої освіти вимагає опанування ними потенційного необмеженого обсягу фундаментальних і прикладних знань. При цьому існуючі моделі і методи мережевого планування не виділяють класу моделей з недетермінованою множиною робіт, що потребують впорядкування. В роботі запропоновано напрямок розв’язання такого методологічного недоліку дозволу «великих» проблемних ситуацій за допомогою використання обґрунтувань інституційного обумовлених термінів обмеження критичного шляху і подальшого ітеративно-зворотного вирішення завдань мережевого планування.ukмережеве плануванняметод критичного шляхунавчально-методичні комплекси робітплан навчального процесуІтеративно-зворотне розв’язання «надскладних» проблемних ситуацій мережевого планування з недетермінованою множиною робіт на прикладі складання адаптивного плану навчального процесу.Article519.876.3:378.145.3