Фомін, О. В.Ловська, А. О.Горбунов М. І.2025-01-072025-01-072020Фомін, О. В., Ловська, А. О., Горбунов М. І. (2020). Вплив повздовжньо-динамічних навантажень на міцність гальмової важільної передачі візка вагона, обладнаного новим концептом упряжного пристрою. Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля, № 5(261), 67-73. doi : 10.33216/1998-7927-2020-261-5-67-6310.33216/1998-7927-2020-261-5-67-63https://dspace.snu.edu.ua/handle/123456789/1673Досліджено повздовжню навантаженість вантажного поїзда, обладнаного новими концептами упряжного пристрою. Встановлено, що використання концепту упряжного пристрою дозволяє знизити повздовжню навантаженість поїзда майже на 30% у порівнянні з типовою схемою взаємодії локомотива з вагонами. Проведено розрахунок на міцність гальмової важільної передачі вантажного вагона, обладнаного новим концептом упряжного пристрою. При цьому максимальні еквівалентні напруження в елементах гальмової важільної передачі нижчі майже на 35% у порівнянні з типовою схемою Проведені дослідження сприятимуть створенню інноваційних конструкцій рухомого складу з покращеними техніко-економічними та динамічними показниками.ukупряжний пристрійповздовжня динамікадинамічна навантаженістьнесуча конструкціяміцністьгальмова важільна передачаВплив повздовжньо-динамічних навантажень на міцність гальмової важільної передачі візка вагона, обладнаного новим концептом упряжного пристрою.Article