Факультет здоров’я людини
Permanent URI for this community
Browse
Browsing Факультет здоров’я людини by Issue Date
Now showing 1 - 20 of 54
Results Per Page
Sort Options
Item Феноменология запаха и обоняния (социально-психологический аспект)(2007) Третьяченко, В. В.; Гарькавец, С. А.; Гарькавець, С. О.В книге рассматриваются социально-психологические проблемы, которые связаны с воздействием запахов на поведение человека и функционированием обоняния как одного из средств обработки невербальной (ольфакторной) информации. Анализируются такие аспекты, как: роль запаха в истории человеческих взаимотношений; функционирование обонятельной системы у людей и животных; невербальные аромакоммуникации; запах и сексуальное влечение; связь между обонянием, здоровьем человека и криминальными проявлениями личности; развитие и внедрение ароматехнологий; значение парфюмерии в жизни человека. Предлагаются практические рекомендации по использованию знаний о свойствах запахов в повседневной жизни, астрология запаха, особенности некоторых одорантов. Рекомендуется всем тем, кто интересуется психологией, а также для тех, кто профессионально относится к проблемам психологического воздействия запахов на различные сферы жизни и деятельности человека, возможностью использования их свойств в системе межличностного взаимодействия и личностного роста.Item Психологія правослухняної та протиправної поведінки особистості в умовах трансформації українського суспільства(2008) Третьяченко, В. В.; Гарькавець, С. О.; Коломійцев, О. О.У монографії подані результати теоретичного та експериментального вивчення проблеми соціально-психологічної детермінації правослухняної та протиправної поведінки особистості. Розглядаються питання стану правосвідомості у представників різних соціальних груп. Аналізуються чинники, які обумовлюють соціально-нормативну і антисоціальну поведінку підлітків, юнаків та дорослих в сучасних умовах трансформації та розвитку українського суспільства. Запропановані психокорекційні заходи щодо запобігання девіантним проявам в середовищі студентської молоді та, за допомогою яких, можливо реконструювати ціннісно-смислову сферу особистості правопорушника, який знаходиться в умовах соціальної депрівації. Широко представлені погляди зарубіжних і вітчизняних учених на проблему поведінки людини у соціально-нормативному вимірі та шляхи подолання соціальної дезадаптації. Дослідження може становити інтерес для психологів, соціальних робітників, вихователів, співробітників пенітенціарних установ, студентів гуманітарних спеціальностей, а також усіх, хто цікавиться зазначеною проблемою.Item Соціально-нормативний конформізм особистості у психологічному вимірі.(2010) Гарькавець, С. О.У монографії висвітлено результати теоретичного та експериментального аналізу проблеми соціально-нормативної поведінки, її зв'язку з проявами конформізму особистості як психологічного феномена. Розглянуто чинники, умови та психологічні механізми прояву конформізму особистості, у якості критеріїв психологічної вимірності соціально-нормативного існування людини у соціумі. Представлені наукові погляди зарубіжних і вітчизняних учених стосовно закономірностей функціонування соціальних норм у суспільстві, їхнього впливу на свідомість особистості та продукування нею соціально-нормативної поведінки. Проаналізовано ставлення людей з різних соціальних груп до широкого спектру соціально-нормативних впливів і вибору способів поведінки адекватних соціальним умовам їхнього існування. Адресовано студентам, аспірантам, викладачам, науковцям і всім, хто цікавиться проблемами детермінації соціально-нормативної поведінки та соціальних і психологічних впливів.Item Психологічні особливості сприйняття підлітком стресової ситуації та адаптація до неї(2011) Бохонкова, Ю.У статті проаналізовано проблему адаптації підлітків до стресових ситуацій. Розглянуто причини й ознаки стресової ситуації. Вивчено особливості самооцінки підлітків та процес її формування. Описано негативні психологічні наслідки стресових ситуацій.Item Психологія підліткової віктимності(2013) Гарькавець, С. О.У монографії висвітлена проблема віктимізації підлітків у сучасних умовах розвитку українського суспільства. Розглянуті різні теоретичні підходи, які мають місце у зарубіжній, радянській та вітчизняній науковій думці до проблеми віктимності особистості. Зроблений акцент на психологічних чинниках, умовах родинного виховання, особливостях соціального та природного середовища, від яких значно залежить розвиток у підлітків віктимогенних властивостей та якостей. Наведені результати емпіричного дослідження та зроблений соціально-психологічний аналіз виктимної активності хлопців і дівчат, які проживають у різних регіонах України. Запропонована програма соціально-психологічного тренінгу, в якій артикульована увага на виборі віктимобезпечних стратегій поведінки підлітків в умовах конфліктної взаємодії. Адресовано студентам, аспірантам, викладачам і науковцям, які займаються вивченням і дослідженням проблеми віктимності особистості, та всім тим, хто цікавиться психологією жертви.Item Психологія підліткової віктимності(Луганськ : вид-во «Ноулідж», 2013) Гарькавець, С. О.У монографії висвітлена проблема віктимізації підлітків у сучасних умовах розвитку українського суспільства. Розглянуті різні теоретичні підходи, які мають місце у закордонній, радянській та вітчизняній науковій думці до проблеми віктимності особистості. Зроблений акцент на психологічних чинниках, умовах родинного виховання, особливостях соціального та природного середовища, від яких значно залежить розвиток у підлітків віктимогенних властивостей та якостей. Наведені результати емпіричного дослідження та зроблений соціально-психологічний аналіз віктимної активності хлопців і дівчат, які проживають у різних регіонах України. Запропонована програма соціально-психологічного тренінгу, в якій артикульована увага на виборі віктимобезпечних стратегій поведінки підлітків в умовах конфліктної взаємодії. Адресовано студентам, аспірантам, викладачам і науковцям, які займаються вивченням і дослідженням проблеми віктимності особистості, та всім тим, хто цікавиться психологією жертви.Item Соціально-психологічні впливи та процес соціалізації особистості в умовах трансформаційних змін.(2014) Гарькавець, С. О.; Garkavets, S.У статті аналізуються можливості використання видів і засобів соціально-психологічного впливу та з'ясовуються, які з них є найбільш ефективними щодо виконання молоддю певних вимог суспільства в умовах трансформаційних змін. Наводяться результати емпіричного дослідження, в якому засвідчено, що чим вищим є рівень задоволення потреб, тим більше раціональним виявляється індивід та у реальному житті, він, переважно, керується здоровим глуздом стосовно виконання суспільних вимог.Item Соціально-нормативна активність індивіда та її психологічні референти(2016) Гарькавець, С. О.У монографії висвітлено результати теоретичного аналізу проблеми соціально-нормативної активності особистості. Розглянуті психологічні референти соціально-нормативної активності особистості, у якості критеріїв вимірності просоціального існування людини в трансформуючому соціумі. Проаналізовані види та форми соціально-психологічних впливів, за допомогою яких можливі позитивні зміни в ціннісно-смисловій сфері особистості, набуття індивідом стійких стереотипів соціально-нормативної поведінки. Запропоновані шляхи оптимізації формування соціально-нормативних установок старших школярів в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Адресовано студентам, аспірантам, науковцям і педагогам, а також усім, хто цікавиться проблемами морального та правового виховання учнівської молоді.Item Соціальні конфлікти(СНУ ім. В. Даля, 2020) Гарькавець, С. О.Item Конфлікти в освітньому середовищі: діагностика та практика вирішення(Харків: «Друкарня Мадрид», 2020-06-25) Гарькавець, С. О.; Волченко, Л. П.У навчально-методичному посібнику, що ґрунтується на вивченні сучасної зарубіжної та вітчизняної наукової літератури з проблеми конфліктів, здійснена спроба узагальнення знання щодо конфліктів, які виникають в освітньому середовищі. Надаються практичні рекомендації з вирішення педагогічних конфліктів, запропоновані методи та техніки, спрямовані на формування конфліктологічної компетентності сучасного педагога. Для керівників шкіл, учителів, психологів, вихователів, студентів гуманітарних факультетів і всіх, хто цікавиться проблемою педагогічних конфліктів, питаннями їхньої діагностики, управління, попередження та вирішення.Item Конфлікти в освітньому середовищі : діагностика та практика вирішення(Харків: «Друкарня Мадрид», 2020-06-25) Гарькавець, С. О.; Волченко, Л. П.У навчально-методичному посібнику, що ґрунтується на вивченні сучасної зарубіжної та вітчизняної наукової літератури з проблеми конфліктів, здійснена спроба узагальнення знання щодо конфліктів, які виникають в освітньому середовищі. Надаються практичні рекомендації з вирішення педагогічних конфліктів, запропоновані методи та техніки, спрямовані на формування конфліктологічної компетентності сучасного педагога. Для керівників шкіл, учителів, психологів, вихователів, студентів гуманітарних факультетів і всіх, хто цікавиться проблемою педагогічних конфліктів, питаннями їхньої діагностики, управління, попередження та вирішення.Item Конфлікти в освітньому середовищі : діагностика та практика вирішення(Друкарня Мадрид, 2020-06-25) Гарькавець, С. О.; Волченко, Л. П.У навчально-методичному посібнику, що ґрунтується на вивченні сучасної зарубіжної та вітчизняної наукової літератури з проблеми конфліктів, здійснена спроба узагальнення знання щодо конфліктів, які виникають в освітньому середовищі. Надаються практичні рекомендації з вирішення педагогічних конфліктів, запропоновані методи та техніки, спрямовані на формування конфліктологічної компетентності сучасного педагога. Для керівників шкіл, учителів, психологів, вихователів, студентів гуманітарних факультетів і всіх, хто цікавиться проблемою педагогічних конфліктів, питаннями їхньої діагностики, управління, попередження та вирішення.Item Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Аналітична хімія та основи фармацевтичного аналізу» (для здобувачів вищої освіти спеціальності 226 Фармація, промислова фармація(СНУ ім. В. Даля, 2021) Захарова, О. І.; Пономаренко, Н. І.; Гнітько, І. В.; Міщенко, С. О.Item Юридична психологія : словник-довідник(СНУ ім. В. Даля, 2021) Гарькавець, С. О.Словник-довідник налічує понад 500 понять та термінів, що складають тезаурус сучасної юридичної психології, а також інформацію про найбільш відомих закордонних і вітчизняних дослідників в галузі юридичної психології. Словник укладений на основі всебічного вивчення сучасної наукової літератури з юридичної психології та її галузевих напрямків. Загалом словник-довідник надає наукове уявлення про теоретико-методологічні засади юридичної психології як науки та її категорійно-понятійний апарат. Для психологів, кримінологів, соціологів та інших фахівців, які вивчають та досліджують різні аспекти юридичної психології, а також для викладачів, аспірантів і здобувачів вищої освіти та всім тим, хто цікавиться питаннями юридико-психологічного характеру.Item Юридична психологія(СНУ ім. В. Даля, 2021-02) Гарькавець, С. О.Словник-довідник налічує понад 500 понять та термінів, що складають тезаурус сучасної юридичної психології, а також інформацію про найбільш відомих закордонних і вітчизняних дослідників в галузі юридичної психології. Словник укладений на основі всебічного вивчення сучасної наукової літератури з юридичної психології та її галузевих напрямків. Загалом словник-довідник надає наукове уявлення про теоретико-методологічні засади юридичної психології як науки та її категорійно-понятійний апарат. Для психологів, кримінологів, соціологів та інших фахівців, які вивчають та досліджують різні аспекти юридичної психології, а також для викладачів, аспірантів і здобувачів вищої освіти та всім тим, хто цікавиться питаннями юридико-психологічного характеру.Item Спілкування в педагогічному процесі(Житомир: ТОВ «Видавничий дім “Бук-Друк”», 2021-09-10) Гарькавець, С. О.; Волченко, Л. П.У навчальному посібнику, що ґрунтується на вивченні сучасної зарубіжної та вітчизняної наукової літератури з проблеми спілкування, здійснена спроба узагальнення знання щодо форм комунікації, які розповсюджені в педагогічному процесі. Надаються практичні рекомендації з вирішення проблем, що виникають у процесі спілкування педагогічних працівників, запропоновані методи та техніки, спрямовані на формування комунікативної компетентності сучасного педагога. Для керівників шкіл, учителів, психологів, вихователів, здобувачів вищої освіти та всіх, хто цікавиться проблемами спілкування у педагогічних системах, побудови ефективних комунікаційних взаємовідносин між суб’єктами навчального процесу.Item Спілкування в педагогічному процесі(ТОВ «Видавничий дім “Бук-Друк”», 2021-09-10) Гарькавець, С. О.; Волченко, Л. П.У навчальному посібнику, що ґрунтується на вивченні сучасної зарубіжної та вітчизняної наукової літератури з проблеми спілкування, здійснена спроба узагальнення знання щодо форм комунікації, які розповсюджені в педагогічному процесі. Надаються практичні рекомендації з вирішення проблем, що виникають у процесі спілкування педагогічних працівників, запропоновані методи та техніки, спрямовані на формування комунікативної компетентності сучасного педагога. Для керівників шкіл, учителів, психологів, вихователів, здобувачів вищої освіти та всіх, хто цікавиться проблемами спілкування у педагогічних системах, побудови ефективних комунікаційних взаємовідносин між суб’єктами навчального процесу.Item Спілкування в педагогічному процесі(Видавничий дім “Бук-Друк”, 2021-09-10) Гарькавець, С. О.; Волченко, Л. П.У навчальному посібнику, що ґрунтується на вивченні сучасної зарубіжної та вітчизняної наукової літератури з проблеми спілкування, здійснена спроба узагальнення знання щодо форм комунікації, які розповсюджені в педагогічному процесі. Надаються практичні рекомендації з вирішення проблем, що виникають у процесі спілкування педагогічних працівників, запропоновані методи та техніки, спрямовані на формування комунікативної компетентності сучасного педагога. Для керівників шкіл, учителів, психологів, вихователів, здобувачів вищої освіти та всіх, хто цікавиться проблемами спілкування у педагогічних системах, побудови ефективних комунікаційних взаємовідносин між суб’єктами навчального процесу.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »