Browsing by Author "Горбунов, Н. И."
Now showing 1 - 3 of 3
Results Per Page
Sort Options
Item Модернизация метода повышения тягово-тормозных качеств локомотива при прохождении стрелочных переводов(СНУ ім. В. Даля, 2020) Горбунов, Н. И.; Ковтанец, М. В.; Ковтанец, Т. Н.; Просвирова, О. В.Представлены результаты исследований факторов влияющих на вероятность безотказной работы элементов стрелочных переводов. В работе выполнен анализ работы песочных систем локомотивов, а также сложности путевого хозяйства в очистке рельсошпальной решетки, что позволило определить причины засорения стрелочных переводов песком. Изучена работа элементов автоматической локомотивной сигнализации и разработана инновационная система блокирующая песочную систему локомотива при прохождении стрелочных переводов. Наведено результати досліджень факторів, що впливають на ймовірність безвідмовної роботи елементів стрілочних перекладів. У роботі виконано аналіз роботи пісочних систем локомотивів, а також складності колійного господарства в очищенні рейкошпальних грат, що дозволило визначити причини засмічення стрілочних переказів піском. Вивчено роботу елементів автоматичної локомотивної сигналізації та розроблено інноваційну систему, яка блокує пісочну систему локомотива при проходженні стрілочних перекладів.Item Обоснование рациональных характеристик мехатронных систем управления положением колесных пар(ДУІТ, 2020) Горбунов, Н. И.; Клюев, С. А.; Михайлов, Е. В.; Семенов, С. А.; Ковтанец, М. В.Сформулированы требования к характеристикам аппаратного и программного обеспечения, обеспечивающего техническую реализацию мехатронных систем управления положением колесных пар рельсовых экипажей в горизонтальной плоскости для их радиальной установки в криволинейных участках пути с целью обеспечения оптимального взаимодействия колес и рельсов, характеризующегося минимальными боковыми силами и снижением износа. Предложенная мехатронная система позиционирования колесных пар позволяет оптимально устанавливать их на рельсовом пути при различных условиях движения экипажа. Результаты расчетов, выполненных на примере движения в кривой трехосной тележки тепловоза 2ТЭ116, показали возможность значительного уменьшения направляющих сил и минимизации углов набегания колесных пар. Сформульовано вимоги до характеристик апаратного та програмного забезпечення, що забезпечує технічну реалізацію мехатронних систем управління положенням колісних пар рейкових екіпажів у горизонтальній площині для їх радіальної установки в криволінійних ділянках шляху з метою забезпечення оптимальної взаємодії коліс та рейок, що характеризується мінімальними бічними силами та зниженням зношування. Запропонована мехатронна система позиціонування колісних пар дозволяє оптимально встановлювати їх на рейковому шляху за різних умов руху екіпажу. Результати розрахунків, виконаних на прикладі руху в кривій тривісної візки тепловоза 2ТЕ116, показали можливість значного зменшення напрямних сил та мінімізації кутів набігання колісних пар.Item Способ оценки показателей качества движения легковесных пустых вагонов.(2020) Фомин, А. В.; Прокопенко, П. Н.; Горбунов, Н. И.; Сова, С. С.; Фомін, О. В.; Прокопенко, П. М.; Горбунов, М. І.Безпека руху є найважливішою вимогою до роботи залізниць. Серед аварій на залізничному транспорті найбільшу небезпеку становить схід з рейок, це може призвести до тяжких наслідків. За результатами аналізу встановлено, що наслідками сходу є серйозні пошкодження рухомого складу, залізничних колій та інших елементів інфраструктури залізниці, зниження швидкості і порушення графіка руху поїздів. Істотним недоліком роботи залізничного транспорту є обмеження швидкості руху поїздів з легковажними вантажними вагонами в порожньому стані, обладнаних візками моделі 18-100. У числі причин сходу коліс вагонів з рейок, пов’язаних з несправностями ходової частини вагонів, можна назвати такі: злам бічних рам і надресорна балок візків, злам осей і коліс, несправності роликових підшипників буксового вузла, знос елементів фрикційних гасителів коливань і вузла обпирання кузова на надресорні балки, неприпустимі відхилення розмірів візків. Також важливою причиною є негативне зменшення тари вагона більш ніж на 10% від встановленої заводом виробником. Зазначені несправності, зокрема, пов’язані з руйнуваннями елементів ходової частини, безпосередньо призводять до сходу вагонів. Однак, деякі з них прямо не викликають сход, але є причинами розвитку динамічних процесів, які викликають підвищену силову взаємодію рухомого складу.